تیک تاک – چینش جدید مجلس ارتجاع و گامهای روبه عقب خامنه‌ای – در ۳قسمت – ۹ خرداد ۹۹

تیک تاک – چینش جدید مجلس ارتجاع و گامهای روبه عقب خامنه‌ای – قسمت اول


گفتگو با دکتر حمیدرضا طاهرزاده

مجلس آخوندی در اقدامی شتاب‌زده، با معرفی پاسدار قالیباف تلاش کرد میخ ولایت را در آغاز مجلس بکوبد. تیک تاک – چینش جدید مجلس ارتجاع و گامهای روبه عقب خامنه‌ای – در ۳قسمت – ۹ خرداد ۹۹

آخوند تقوی، عضو مجلس ارتجاع ۸خرداد ۹۹: «یک مملکت گاهی به‌خاطر

خوب نکوبیدن یک میخ از بین می‌رود دقت کنیم امروز روز دوم مجلس هست».

علیپور، عضو مجلس ارتجاع ۸خرداد ۹۹: «به‌نظر می‌رسد که امروز کار عجله‌ای بود... بنظرم نوع رأی‌گیری امروز اشتباه بود خیلی از همکاران ما ایستاده بودند و گفتند که آنهایی که ایستادند من خودم مخالف بودم ولی ایستاده بودم داشتم با یکی سلام و علیک می‌کردم احتمالاً آمدم جز کسانی که مثلا موافق هستم».

در پی بن‌بست لاعلاج نظام، این ترکیب طبق سناریو و قراری که از قبل تنظیم شده می‌خواهد مانع از آتش قیام و خیزشهای اجتماعی شود. بابایی، عضو مجلس ارتجاع ۸خرداد ۹۹: «قرار شد یک مجلس قدرتمند، انقلابی، حزب‌اللهی در کشور تشکیل بشود و برای این‌که این فضای کشور هم آرامش پیدا کند».

البته لاریجانی هم در آخرین نطقش در ۳۱اردیبهشت گفت که خامنه‌ای می‌گفت: «گاهی می‌گفتند من نظرم این هست ولی نمی‌گفتند دستور می‌دهم... خب مجلس وقتی نظر ایشان را می‌دانست احترام می‌گذاشت». اگر چه تقوی خشت اول و میخ ولایت را عجولانه و با شتاب بر زمین کوفت اما وقتی پایه‌ها سست و زمین ولایت لرزان است ، هر تلاشی به سقوط و تخریب بنای نظام سرعت می‌بخشد. این آغاز مجلس دست‌چین شده ولایت است.

تیک تاک – نظام آخوندی بعد از مجلس یازدهم ارتجاع – قسمت دوم


گفتگو با رضا هفت برادران


تیک تاک – تصویب بسته اقتصادی پیشنهادی آلمان و فرانسه در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا – قسمت سوم


گفتگو با میثم ناهید



مطالب مرتبط

تیک تاک – مجلس جدید ارتجاع، راهگشایی یا بن‌بست – قسمت اول تا سوم – ۷ خرداد ۹۹

چینش جدید مجلس یازدهم و بحران سرنگونی 
لطفا به اشتراک بگذارید: