مجله اجتماعی اقتصادی – مشکلات مردم غیزانیه و گلوله به جای رسیدگی – ۱۰ خرداد ۹۹

مشکلات مردم غیزانیه و گلوله به جای رسیدگی – مجله اجتماعی اقتصادی


نگاهی به موضوعات اجتماعی و اقتصادی میهن

صبح روز شنبه مردم و جوانان به‌جان آمده غزانیه اهواز به‌دلیل قطع آب آشامیدنی اقدام بهمجله اجتماعی اقتصادی – مشکلات مردم غیزانیه و گلوله به جای رسیدگی – ۱۰ خرداد ۹۹

بستن جاده اهواز- ماهشهر نمودند. نیروی سرکوبگر انتظامی بلافاصله به منطقه اعزام شد و

به ضرب و شتم مردم پرداخت و برای متفرق کردن مردم اقدام به پرتاب گاز اشک‌آور کرد

و وقتی مردم متفرق نشدند بسوی آنان شلیک نموده، شماری

از معترضان از جمله یک کودک مجروح و شماری دستگیر شدند.

بخش غیزانیه در ۴۵ کیلومتری اهواز قرار دارد، بیش از ۸۰روستا و بیش از ۳۰۰ حلقه چاه نفت در این بخش وجود دارد. اما مردم آن سالهاست که از بی‌آبی رنج می‌برند و به اعتراضات مکرر مردم منطقه توجهی نشده است.

پاسدار سرهنگ دالوند فرمانده انتظامی اهواز که تلاش می‌کرد اعتراض مردم و تیراندازی به سوی آنها را کم اهمیت جلوه بدهد گفت: گروهی از مردم در اعتراض به بی‌آبی «اقدام به بستن جاده اهواز- رامهرمز- امیدیه کردند که برای مدتی اخلال در تردد مسیر ترانزیتی به‌وجود آمد... پس از ورود مأموران پلیس برای بازگشایی جاده، تعدادی از تجمع‌کنندگان با سنگ و چوب به مأموران حمله‌ور شدند و ۲ پلیس را از ناحیه سر مجروح کردند... . پلیس با استفاده از سلاح ساچمه‌ای پلاستیکی ضدشورش دو نفر از تجمع‌کنندگان را به‌صورت سطحی مجروح و بازداشت کرد».

مقاومت ایران با درود به هموطنان شجاع در غیزانیه از سایر جوانان خوزستان خواست به یاری آنها بشتابند. دیکتاتوری دینی و تروریستی آخوندها عامل اصلی مشکلات اقتصادی و اجتماعی کنونی ایران است و تا این رژیم بر سر کار است فقر و بیکاری و بی‌آبی و تورم ادامه دارد و تشدید می‌شود.

مطالب مرتبط

مجله اجتماعی اقتصادی – سرقت آب زاینده رود جنایتی دیگر در حق کشاورزان – ۷ خرداد ۹۹

مشکلات مردم خشمگین غیزانیه اهواز و تجمع آنها در اعتراض به نبود آب

لطفا به اشتراک بگذارید: