از دروغ تا واقعیت – ادعای شفافیت در کارگزاران نظام یا دروغی بزرگ – ۱۴ خرداد ۹۹

ادعای شفافیت در کارگزاران نظام یا دروغی بزرگ – از دروغ تا واقعیت


نگاهی به پافشاری بر ادعای خامنه‌ای مبنی بر شفافیت کارگزاران نظام در امر شیوع کرونا در ایران

آخوند روحانی در تماس با خامنه‌ای در ۲۱اردیبهشت ۹۹ اعتراف کرد که اولین بار در روز یکشنبه ۲۷دی از دروغ تا واقعیت – ادعای شفافیت در کارگزاران نظام یا دروغی بزرگ – ۱۴ خرداد ۹۹

در جلسه هیات دولت بحث کرونا و این‌که در بعضی کشورها آمده است مطرح شد.

در همان جلسه نمکی وزیر بهداشت اصرار داشت که پروازها به چین قطع شود.

قبلا هم وزیر بهداشت سابق روحانی هاشمی صراحتاً گفت که در دیماه هشدار این بیماری را

به روحانی و خامنه‌ای داده است. بنابراین سران و مقامات رژیم از وجود کرونا در ایران کاملاً اطلاع داشتند اما با پنهان‌کاری مجرمانه باعث بروز فاجعه‌یی شدند که منجر به از دست رفتن جان هزاران تن از هموطنانمون شد.

پس از پنهان‌کاریهای گسترده، بالاخره رژیم آخوندی ۳۰بهمن ۹۸ پذیرفت که ۲نفر در قم مشکوک به کرونا هستند، ۵اسفند ۹۸ رژیم رسماً اعلام کرد که آمار فوت‌شدگان به ۱۲نفر رسیده است. حریرچی معاون کل وزارت بهداشت: ما از دیروز تا حالا حدود ۴نفر از کسانی که به‌دلیل این ویروس فوت کردند افزایش پیدا کرده و به ۱۲نفر رسیده»

اما از همین آمار می‌شه به پنهان‌کاری و دروغ‌گویی‌های رژیم پی‌برد، بر اساس نظر پزشکان متخصص، دروة کمون بیماری کرونا تا ۲هفته طول می‌کشد و بعد از آن علائم بیماری بارز می‌شود، یعنی این طور نیست که شخص مبتلا شده بلافاصله فوت کند. از ۳۰بهمن تا ۵اسفند، در فاصلهٔ ۵روز ۱۲نفر فوت کردند، این عدد به این معنی است که ویروس از مدتها پیش در ایران جولان می‌داده است و حداقل ۶۰۰ مبتلا در این تاریخ در ایران بوده که معاون وزارت بهداشت رژیم آن را ۵۹ تا ۶۱نفر اعلام می‌کند.

مطالب مرتبط

از دروغ تا واقعیت – پافشاری بر زنجیره‌ای از دروغ‌ها توسط آخوند روحانی

ادعای شفافیت یا صنعت آمارسازی - دروغ‌گویی 

لطفا به اشتراک بگذارید: