تیک تاک – بازتاب وضعیت رژیم در محافل سیاسی آمریکا – قسمت اول تا سوم – ۱۴ خرداد ۹۹

تیک تاک – بازتاب وضعیت رژیم در محافل سیاسی آمریکا – قسمت اول


گفتگو با شیرین نریمان

مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه ۱۲خرداد گفت: اگر اعضای برجام با تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران موافقت نکنند، ما از همه توانایی دیپلماتیک خود برای ممانعت از انقضای تحریم‌ها استفاده خواهیم کرد. وی در سخنانی با اشاره به پایان دوره تحریم‌های تسلیحاتی شورای امنیت علیه رژیم ایران در ۲۷ مهرماه سال جاری با متهم کردن روسیه و چین افزود: برای فروش تسلیحات و تانک به ایران صف کشیده‌اند.تیک تاک – بازتاب وضعیت رژیم در محافل سیاسی آمریکا – قسمت اول تا سوم – ۱۴ خرداد ۹۹

پمپئو هم‌چنین ابراز امیدواری کرد بریتانیا و دیگر کشورهای امضا کننده توافق هسته‌یی متوجه تهدید انقضای تحریم‌های تسلیحاتی رژیم ایران باشند و از حقوق خود برای جلوگیری از این رخداد بهره ببرند. وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا گفت: اگر اعضای برجام با تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران موافقت نکنند، ما از همه توانایی دیپلماتیک خود برای ممانعت از انقضای تحریم‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی هم‌ چنین زمان گذاشتن برای انقضای تحریم‌های رژیم ایران را که طبق قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل در سال ۲۰۱۵ به تصویب رسید از اشکالات اساسی برجام ذکر کرد. گفتنی است که قطعنامه ۲۲۳۱ در تأیید توافق‌ نامه هسته‌یی موسوم به برجام به تصویب رسید و محدودیت‌هایی را برای فعالیت‌های نظامی و هسته‌یی ایران در ازای لغو تحریم‌های این کشور در نظر گرفته است و این قطعنامه خرید و فروش تسلیحات متعارف با رژیم ایران را به مدت ۵سال تحریم کرده است.

تیک تاک – خامنه‌ای در سالمرگ خمینی چه مسیری ترسیم کرد؟ – قسمت دوم


گفتگو با ابوالفضل فولادوند


تیک تاک – جنگ گرگها و دولت جوان حزب اللهی و پاتک باند روحانی – قسمت سوم


گفتگو با بابک رهنورد در نگاه متفاوت



مطالب مرتبط

تیک تاک – سالمرگ خمینی جلاد و دجال ضد بشر – قسمت اول تا سوم – ۱۳ خرداد ۹۹

بازتاب وضعیت سخت و انزوای بین‌المللی رژیم در اعترافات همتی و نوبخت













لطفا به اشتراک بگذارید: