تیک تاک – کنفرانس اینترنتی مقاومت ایران در آمریکا – قسمت اول تا سوم – ۱۶ خرداد ۹۹

تیک تاک – درباره کنفرانس اینترنتی مقاومت ایران در آمریکا – قسمت اول


گفتگو با علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا

جوامع ایرانی در آمریکا روز پنجشنبه ۱خرداد ۹۹ یک کنفرانس اینترنتی با

عنوان «ایران: سرکوب د اخلی، تهدید جهانی رژیم و چشم‌انداز تغییر» برگزار کردند.
در این کنفرانس فرماندار تام ریچ اولین وزیر امنیت آمریکا، سناتور توریسلی، کن بلکول نماینده پیشین آمریکا در کمسیون حقوق‌بشر، چند شخصیت مذهبی مدافع حقوق‌بشر، سونا صمصامی نماینده شورای ملی مقاومت در آمریکا و شماری از نمایندگان جوامع ایرانی سخنرانی کردند.تیک تاک – کنفرانس اینترنتی مقاومت ایران در آمریکا – قسمت اول تا سوم – ۱۶ خرداد ۹۹

دکتر رامش سپهرراد

در آغاز این کنفرانس رامش سپهرراد از سوی جوامع ایرانی به شرکت‌کنندگان خوش‌آمد گفت و افزود: «کارنامه حاکمیت آخوندها طی ۴۰سال گذشته در ایران را می‌توان در فساد گسترده، سرکوب و شکنجه و اعدام و جنایات بزرگی چون قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷ و هم‌چنین جنگ‌افروزی و صدور تروریسم خلاصه کرد. با این وجود، یک جنبش مقاومت پویا و پایدار برای تغییر و ایجاد یک ایران آزاد وجود دارد که مردم ایران به آن افتخار می‌کنند و آماده‌اند تا بهای آزادی میهن خود را بپردازند. مردم ایران مصمم به تغییر رژیم و پس گرفتن ایران از آخوندهای ضدایرانی هستند».

فرماندار تام ریج اولین وزیر امنیت آمریکا

فرماندار تام ریج اولین وزیر امنیت آمریکا در سخنان خود گفت: «همان‌طور که می‌بینید، از اعضای هر دو حزب در این کنفرانس حضور دارند . در ۱۵سال گذشته هم به همین شکل بوده، زیرا همه ما با هم درگیر چالشهایی بودیم که مجاهدین و شورای ملی مقاومت بیش از یک دهه با آن روبه‌رو بوده‌اند. جمهوریخواهان و دموکراتها همصدا و مستحکم برای یک ایران آزاد و دموکراتیک با این چالشها مقابله کردند.

تیک تاک – گرانی‌های جدید آیا طبیعی هستند یا ناشی از سیاستی مشخص می باشند؟ – قسمت دوم


گفتگو با رضا هفت برادران


تیک تاک – پرتاب فالکون۹ پیشرفتی در راستای تسخیر بیشتر فضا – قسمت سوم


گفتگو با میثم ناهید





مطالب مرتبط

تیک تاک – بازتاب وضعیت رژیم در محافل سیاسی آمریکا – قسمت اول تا سوم – ۱۴ خرداد ۹۹

کنفرانس اینترنتی آمریکا - ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: