قضاوت با شما – رومیناها قربانی فرهنگ و قانون آخوندساخته – ۱۸ خرداد ۹۹

رومیناها قربانی فرهنگ و قانون آخوندساخته – قضاوت با شما


نگاهی به فرهنگ و ارزشهای جامعه تحت حاکمیت رژیم ولایت فقیه


قاتل واقعی رومیناهاقضاوت با شما – رومیناها قربانی فرهنگ و قانون آخوندساخته – ۱۸ خرداد ۹۹


بیهوده به‌دنبال عوامل موهوم نگردیم. قاتل رومینا آن «داس‌خون آلود» اگر چه هست اما نیست.

قاتل فرهنگ منحط و مسلط عصر جاهلیت و فقاهت آخوندی و نظام برآمده

از آن است. قاتل یک طرز تفکر تار عنکبوت گرفته و مبتنی بر جنیست است.

ببینید قاتل حتی وقتی تحت فشار افکار عمومی مجبور می‌شود قتل فجیع رومینا اشرفی را با زنده به گور کردن دختران در بدویت پیش از اسلام مقایسه کند اما دم خروس زن‌ ستیزی جابه‌جا از لابلای اظهاراتش پیداست: «بر اساس شواهد موجود، علت اصلی این جنایت دلخراش، تعصب جاهلی پدر نالایقی بوده که سوء تدبیرش در سرپرستی فرزندان باعث بروز مشکلات عاطفی در دخترش و پناه آوردن او به پسری خارج خانواده شده است.

اگر گفتمان انقلاب اسلامی در موضوع «زن و خانواده» توسط ساختارهای فرهنگی و آموزشی حاکمیتی ترویج می‌شد، امروز شاهد چنین جنایاتی نبودیم. هنوز چندی از ماجرای کودک‌ همسری که توسط دولت محترم پیگیری می‌شد، نمی‌گذرد. فی‌الواقع، اگر درمان درد چنین دخترانی در جامعه ایرانی، ازدواج و رهایی از مشکلات خانواده پدری در زندگی مشترک مستقل خود نیست، پس چه باید کرد؟».(امروز نیوز. آخوند عباس عبداللهی. ۸خرداد ۹۹)
مشکل در ترویج نشدن «گفتمان انقلاب اسلامی» است!‌

دمیدن در تنور غیرت آخوندی!

در جایی دیگر ببینید قاتل واقعی رومینا، (نظام آخوندسالار و مبتنی بر ایدئولوژی زن‌ ستیزانه) چگونه در پوش «غیرت»! مردسالارانه در تنور این ایدئولوژی مادون تر از دوران امپراطوری آزتک می‌دمد: «اگر بنا باشد فردی نسبت به آبرو و حیثیت ما تعرضی داشته باشد، به‌صورت طبیعی در برابر او واکنش نشان خواهیم داد و این واکنش، برخاسته از قوه غضب است ...».

مطالب مرتبط

قضاوت با شما – پرونده قالیباف رئیس مجلس جدید رژیم – ۱۷ خرداد ۹۹

قاتل رومیناها چه کسی است؟
لطفا به اشتراک بگذارید: