تیک تاک – کلیشه جعلی مجاهد و نیاز رژیم به چنین شانتاژی – قسمت اول تا سوم – ۲۱ خرداد ۹۹

تیک تاک – کلیشه جعلی مجاهد – رژیم چه نیازی به چنین شانتاژی دارد؟ – قسمت اول


گفتگو با بابک رهنورد

رژیم آخوندی طی ۴دهه تلاش بی‌وقفه با سماجتی حیرت‌آور برای ممانعت از مطرح شدن نام مجاهدین در جامعه، خاصه نسل جوان و بالنده، هر چه در توان داشت به‌کار بست؛ از سرکوب و حذف فیزیکی در زندانها و میادین تیرباران تا اعمال سانسور بی‌شکاف و قلب حقایق تاریخی و هر آنچه نام و خاطره‌ٔ آنان را از حافظه تاریخ محو کند، دریغ نورزید. تیک تاک – کلیشه جعلی مجاهد و نیاز رژیم به چنین شانتاژی – قسمت اول تا سوم – ۲۱ خرداد ۹۹

اما سرانجام نتیجه‌ٔ معکوس این تلاش‌های پرهزینه و البته مذبوحانه، شکست را به آخوندهای حاکم دیکته کرد و فهماند که ریشه‌های عمیق مجاهدین در درون جامعهٔ ایران انکارکردنی نیست و هر جا که مجال یابد سر برخواهد آورد. تکوین و گسترش کمی و کیفی کانون‌های شورشی و آه و فغان یومیه‌ٔ رژیم از فعالیت‌های آنها گواه روشن این حقیقت است.

اکنون این واقعیت سرسخت آخوندها را بر آن داشته که دنده عوض کرده و چاره را در این ببینند که با پذیرش ریسک بیشتر به‌ طور شبانه‌روزی و هیستریک به شیطان‌سازی و مخدوش کردن چهره‌ٔ مجاهدین دست بیازند. با این تفاوت که از فرط درماندگی در برابر مجاهدین به ناچار قیمت را از رأس نظام می‌پردازند؛ به‌نحوی که روزی نیست که سردمداران نظام به صحنه نیایند و در ذم مجاهدین و لزوم دوری جستن جوانان از آنها داد سخن سر ندهند و از مقبولیت بی‌سابقه آنها در میان نسل جوان عمامه بر زمین نکوبند.

تیک تاک – کلیشه جعلی مجاهد – رژیم چه نیازی به چنین شانتاژی دارد؟ – قسمت دوم


گفتگو با ابوالفضل فولادوند


تیک تاک – دادگاه طبری رمزگشایی از چه معمایی؟ – قسمت سوم


گفتگو با سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران



مطالب مرتبط

تیک تاک – نابود کردن سرمایه‌های ایران زمین – قسمت اول تا سوم – ۲۰ خرداد ۹۹

پشت اکبر طبری به کجا گرم بوده است؟
لطفا به اشتراک بگذارید: