قضاوت با شما – آتش‌سوزی‌های مشکوک در ایران – ۲۶ خرداد ۹۹

آتش‌سوزی‌های مشکوک در ایران – قضاوت با شما


نگاهی به علت آتش‌سوزی‌های اخیر در نقاط مختلف میهن

آتش سوزیهای مهیب و گسترده، در اقصی نقاط کشور هم‌چنان ادامه دارد و به‌ دلیل بی‌عملی رژیم آخوندی قضاوت با شما – آتش‌سوزی‌های مشکوک در ایران – ۲۶ خرداد ۹۹

هر روز ابعاد آن وسیع‌تر می‌شود. تاکنون هزاران هکتار از جنگلها و مراتع طعمه حریق شده است.

جدیدترین موارد این آتش سوزیها از این قرار است: آتش‌سوزی در جنگل بلوط منطقه عثمانوند در کرمانشاه،

آتش‌سوزی زمینهای منطقه فرامرز عباسی در مشهد، آتش‌سوزی پارک چیتگر، آتش‌سوزی در سه‌راه گوهردشت

کرج، آتش‌سوزی دامپروری حیدرآباد کرج به همراه سیلوهای آذوقه و آتش‌سوزی در پارک خیابان والفجر کرج.

خانم مریم رجوی گفت: دو هفته است آتش، صدها هکتار جنگل را در بهبهان و خوزستان خاکستر کرده و بناهای تاریخی مثل باغمیشه تبریز و حیات‌وحش و زندگی مردم را تهدید می‌کند. جنگل‌های زاگرس، جنگل‌های دشتستان و گچساران، جنگل‌های خائیز کهگیلویه، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، مزارع کشاورزی ایلام، پاوه، سمنان، برخی پارک‌ها در اهواز و تهران در آتش می‌سوزد اما رژیم درمانده و ضد ایرانی آخوندها نه تنها هیچ اقدام جدی به‌عمل نمی‌آورد و پاسخی به مراجعات و درخواستهای کمک از جانب مردم نمی‌دهد بلکه تقصیر را به گردن مردم می‌اندازد.

از ۱۳خرداد جنگل‌های دالاهو می‌سوزد و پاسدارانی که بالگردهایشان سریع برای سرکوب تظاهرات بلند می‌شود به بهانه صعب‌العبور بودن منطقه وارد نشدند. یک هفته است طبیعت زاگرس می‌سوزد و درختان بلوطی که یادگار عصر یخبندان است خاکستر می‌شوند. مزارع خوزستان و کهگیلویه و اصفهان و ایلام و پاوه و سمنان در آتش سوخت. جنگل چیتگر، جنگلهای گچساران، جنگلها و مراتع خائیز و جاده‌های جنوب، سرخ است.

بوستان ولایت تهران، بزرگترین پارک خاورمیانه، محوطه تاریخ ربع رشیدی تبریز، پارک جنوبی ساحل اهواز آتش گرفت. پشت‌پرده آتش‌سوزی‌های مشکوک چیست؟

مطالب مرتبط

قضاوت با شما – حساب کارشناسی آمار قربانیان کرونا در ایران – ۲۴ خرداد ۹۹

ادامه آتش‌سوزی‌های گسترده و مهیب در جنگلها و مراتع کشور

لطفا به اشتراک بگذارید: