مجله اجتماعی اقتصادی – آتش دشمنی رژیم آخوندی در جنگل‌های زاگرس – ۲۸ خرداد ۹۹

آتش دشمنی رژیم آخوندی در جنگل‌های زاگرس – مجله اجتماعی اقتصادی


نگاهی به موضوعات اجتماعی و اقتصادی میهن


برخی آتش‌سوزی‌ها از ۲هفته پیش شروع شده و رژیم آخوندی اقدامی برای خاموش کردن آنها نمی‌کندمجله اجتماعی اقتصادی – آتش دشمنی رژیم آخوندی در جنگل‌های زاگرس – ۲۸ خرداد ۹۹

این سیاهه و مشاهده تصاویر ساکنان محلی که با دست خالی با شاخه‌های درختان و به هر وسیله‌ای که

در دست داشتند به‌طور بی‌ثمری تلاش می‌کردند آتش را خاموش کنند، قلب هر ایرانی میهن‌پرست را به‌درد می‌آورد.

آیا همزمانی این آتش‌سوزی و به‌خصوص ادامه و استمرار آن و بی‌عملی رژیم امری اتفاقی است؟

آتش گرفتن این یا آن جنگل بر اثر گرمای هوا یا برخی بی‌احتیاطی‌ها ممکن است طبیعی باشد اما تداوم آتش‌سوزی‌ها، طی ۲هفته گذشته و بی‌اعتنایی و بی‌عملی رژیم دیگر تصادفی نیست. این یک جنایت آشکار از جانب رژیم قتل‌عام است؛ رژیمی که دشمن حرث و نسل ایران و ایرانی است و پس از قتل‌عام انسان‌ها، اکنون به‌ قتل‌عام محیط‌زیست از جنگل‌ها تا تالاب‌ها تا رودخانه‌ها و دریاچه‌ها و چپاول مرگبار ذخایر دریاها از خزر تا خلیج‌فارس و دریای عمان کمر بسته است.

این سخن گزافه نیست واقعیت چنان است که برخی رسانه‌ها و مهرهای رژیم نیز به آن اعتراف می‌کنند. این روزها در رسانه‌های رژیم جملاتی از این قبیل فراوان بوده است: «تیر خلاص شعله‌های آتش بر پیکر زاگرس / جنگل‌های خامی و خائیز سیاه‌پوش شدند/ کیست که دلش به‌حال زاگرس بسوزد؟ بی‌مهری به جنگل‌های زاگرس تمامی ندارد/ هنوز آبی بر دل آتشین جنگل‌های خائیز نپاشیده‌اند / خبری از اعزام بالگرد آبپاش نیست کهگیلویه و بویراحمد / «دیل» آتش گرفت؛ نگین سبز زاگرس در محاصره آتش».

مخرب‌تر و نابودکننده‌تر از شعله‌های آتش، آتش طمع پاسداران و آخوندهای حرام‌خوار است که جنگل‌ها و محیط‌زیست کشور را به نابودی کشانده است. به‌گفته رئیس انجمن جنگل‌بانی، «جنگل‌های شمال بیش از ۴۲درصد تخریب داشته‌اند».

مطالب مرتبط


مجله اجتماعی اقتصادی – چیرگی کسادی بر بساط محقر دستفروشان – ۲۴ خرداد ۹۹

سوختن جنگل‌ها در آتش دشمنی رژیم آخوندی

لطفا به اشتراک بگذارید: