آمار جانگداز جانباختگان فاجعه کرونا در ایران – ۲۷ خرداد ۹۹

۲۷ خرداد ۹۹ – آمار جانگداز جانباختگان فاجعه کرونا در ایران


بر اساس اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۲۷خرداد ۱۳۹۹ اعلام کرد،آمار جانگداز جانباختگان فاجعه کرونا در ایران – ۲۷ خرداد ۹۹

آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۳۳۲شهر ایران از ۵۲هزار و ۴۰۰نفر بیشتر شده است.

شمار جان‌باختگان در آذربایجان غربی به ۱۴۷۰نفر، در تهران به ۱۰۸۰۰نفر، در خوزستان به ۴۲۸۰نفر، در

کردستان به ۱۱۱۵نفر، در کرمان به ۶۷۰نفر، در کرمانشاه به۱۳۶۰نفر و در لرستان به ۱۸۱۰نفر رسیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت رژیم امروز از ۲۵۶۳بیمار جدید و ۱۱۹جان‌باخته در ۲۴ساعت گذشته خبر داد و شمار بیماران وخیم را ۲۸۱۵نفر اعلام کرد و گفت: «استانهای خوزستان، آذربایجان‌ شرقی و غربی، خراسان رضوی، لرستان، کرمانشاه، گلستان، هرمزگان، کردستان و سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز قرار دارند»(ایسنا ۲۷خرداد).

حریرچی معاون وزارت بهداشت رژیم دیروز اعلام کرد که تلفات رژیم در جنگ ۸ساله با عراق روزانه ۶۶نفر بوده در حالی‌که در دو روز اخیر تعداد فوت در اثر کرونا به ۱۰۷ و ۱۱۳نفر رسیده است. حریرچی امروز افزود: «هیچ استانی نداریم که نگرانی روند بیماری در آن نداشته باشیم. تنها شهر سبز ابوموسی است. در چند روز اخیر موارد مرگ سه رقمی را مجدداً مشاهده می‌کنیم. ارقام سه رقمی برای مرگ ناشی از کرونا زیاد است. ممکن است عناصر حکومتی تصمیم بگیرند به شرایط محدودیتها بازگردیم و آن موقع است که خیلی‌ها بدون تقصیر، از این محدودیت ضرر اقتصادی می‌بینند»(ایسنا ۲۷خرداد).

حق دوست معاون دیگر وزیر بهداشت رژیم امروز گفت: «باید برای بازگشت محدودیتها تصمیم عاجل و جدی گرفته شود... اپیدمی کرونا رو به افزایش است... وزارت بهداشت به‌طور رسمی خواسته است که به‌خصوص در جاهایی که میزان شیوع و آلودگی کرونا بیشتر است، محدودیت‌های کنترل شده بیشتری اعمال شود... وضعیت اپیدمی کرونا در کشور به هیچ‌وجه عادی نیست»

مطالب مرتبط

آمار جانگداز جانباختگان فاجعه کرونا در ایران – ۲۶ خرداد ۹۹

آمار جانگداز جانباختگان کرونا در ۳۳۲شهر از ۵۲هزار و ۴۰۰نفر بیشتر است
لطفا به اشتراک بگذارید: