قضاوت با شما – حاشیه‌نشینی آن روی سکه چپاولگری

حاشیه‌نشینی آن روی سکه چپاولگری – قضاوت با شما


نگاهی به مشکلات مسکن و علت اصلی آن در نظام ولایت فقیه


علی نوذرپور، شهردار رژیم در منطقه ۲۲تهران گفت: اجاره هر شب قضاوت با شما – حاشیه‌نشینی آن روی سکه چپاولگری

زیر آسمان خوابیدن از ۲۵هزار تومان به ۵۰هزار تومان افزایش یافته است.

روزنامه حکومتی شرق در مقاله‌ای به تاریخ چهارشنبه ۴تیر ماه ؛ به گوشه‌ای از بیداد فقر در

حاکمیت پلید آخوندی اشاره می‌کند و می‌نویسد: « وزیر سابق راه و شهرسازی در شهریور سال۹۶

تعداد افراد گرفتار معضل بدمسکنی را ۱۹میلیون نفر (هشت میلیون نفر در بافت فرسوده شهری و ۱۱میلیون نفر در حاشیه شهرها) اعلام کرده بود که این آمار به زمان تدوین طرح جامع مسکن در سال۱۳۹۳ بازمی‌گردد. با توجه به افت جدی قدرت خرید و معیشت خانوار، بسیاری از کارشناسان معتقدند حاشیه‌نشینی و بدمسکنی در کشور به ارقامی بیش از ۱۹میلیون رسیده است.

چندی پیش، محمدرضا محبوب‌فر، عضو انجمن آمایش سرزمین ایران، گفته بود میزان حاشیه‌نشینی در کشور به ۳۸میلیون نفر رسیده که از این تعداد، ۷.۶ میلیون نفر در نزدیکی آرامستانها زندگی می‌کنند. هر چند این آمار به‌گفته تحلیلگران، قابل استناد نیست؛ زیرا بررسی جامعی از سال۱۳۹۳ تاکنون صورت نگرفته، اما افزایش بدمسکنی در کشور مورد تأیید همه کارشناسان است.»

این روزنامه حکومتی در ادامه گزارش خود به‌نقل از شهردار رژیم در منطقه ۲۲ تهران اضافه می‌کند: « اجاره هر شب خوابیدن زیر آسمان هم از سال گذشته تا امسال، ۲هزار تومان افزایش یافته و به‌گفته علی نوذرپور، شهردار منطقه ۲۲، به ۵۰هزار تومان رسیده است؛ اتفاقی که تأییدی بر شیوه «بدمسکنی» در کشور به‌شمار می‌رود. هر چند او آمار دقیقی از کارگرانی که به پشت‌بام خوابی روی آورده‌اند فاش نکرد».

مطالب مرتبط

قضاوت با شما – رئیسی ولی‌عهد ولایت

حاشیه‌نشینی در کنار چپاولگری امپراطوری مالی آستان قدس
لطفا به اشتراک بگذارید: