تیک تاک – بررسی آخرین وضعیت عمق استراتژیک نظام ولایت فقیه – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – بررسی آخرین وضعیت عمق استراتژیک نظام ولایت فقیه – قسمت اول


گفتگو با حسین داعی الاسلام

حضور و نفوذ تروریستی رژیم در کشورهای منطقه به‌شدت زیر علامت سؤال رفته و عمق استراتژیک نظام در تمامی سرزمین‌هایی که آخوندها دستی گشاده در آنها داشته و جزو تیول خود محسوب می‌کردند، ضربات جدی خورده‌است.

سوریه، لبنان و افغانستان؛ اعتراض بر علیه حضور رژیم در منطقهتیک تاک – بررسی آخرین وضعیت عمق استراتژیک نظام ولایت فقیه – قسمت اول تا سوم

سلسله تظاهرات مردم سوریه در مناطق تحت کنترل رژیم اسد در استان «سویدا» که برای چهارمین روز متوالی به خیابان‌ها ریخته و خواهان برکناری بشار اسد شدند و شعار «اخراج اخراج» رژیم را سر دادند، ضربه‌ای جدی به نفوذ رژیم در سوریه است. خبرگزاری آناتولی از تظاهرات «صدها نفر در استان سویدا» گزارش داد و نوشت:
«معترضان در این تظاهرات شعارهایی چون «رژیم اسد سرنگون شود» «ای ادلب تا مرگ با تو هستیم»، «سوریه به ما تعلق دارد نه به خانواده اسد»، «روسیه و ایران از سوریه خارج شوند» به این وضعیت اعتراض کردند». و خبرگزاری رویترز نوشت: «صدها تن از مردم سویدا در سوریه برای چهارمین روز تظاهرات کردند و خواهان برکناری بشار اسد و خروج شبه‌نظامیان رژیم ایران از سوریه شدند».

طی روزهای اخیر افغانستان نیز که به دلایل مهم ژئوپلتیک، مورد طمع رژیم بوده، شاهد تظاهرات مختلف مردم این ‌کشور بر علیه رژیم بود. مردم افغانستان با شعار «مرگ بر خامنه‌ای» تصاویر منحوس او را آتش زده و پاره کردند و بر علیه اقدامات نظام آخوندی شعار دادند. این تظاهرات در پی اقدام جنایتکارانه رژیم

تیک تاک – شیوه‌های چپاول از مردم – قسمت دوم


گزارشی تحقیقی از شیوه‌های غارت مردم توسط نظام آخوندی


تیک تاک – خامنه‌ای برای چه به صحنه آمد؟ – قسمت سوم


گفتگو با علیرضا معدنچی



مطالب مرتبط

تیک تاک – حذف افترائات علیه مجاهدین در روزنامه فرانکفورتر آلگماینه – قسمت اول تا سوم

فرو ریختن عمق استراتژیک نظام در حلقه محاصره مردم منطقه
لطفا به اشتراک بگذارید: