تیک تاک – چرا سران نظام آخوندی از سخت‌ترین شرایط می‌گویند – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – سران نظام آخوندی از سخت‌ترین شرایط می‌گویند، داستان چیست؟ – قسمت اول


گفتگو با حسین میرداماد

آخوند روحانی رئیس‌جمهور رژیم ولایت فقیه امروز یکشنبه ۸تیرماه در جلسه ستاد کرونای رژیم که از تلویزیون حکومتی پخش می‌شد به بحران سرنگونی در مقایسه سال ۶۰ و سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: «سال۱۳۶۰ سخت‌ترین سال از لحاظ امنیتی برای ما بود، هجمه مجاهدین از ۳۱خرداد شروع شد و یک شرایطی بود که قبلاً سابقه‌ای نداشتیم».تیک تاک – چرا سران نظام آخوندی از سخت‌ترین شرایط می‌گویند – قسمت اول تا سوم

آخوند روحانی افزود: «سال ۱۳۹۹ سخت‌ترین سال کشور از لحاظ فشار اقتصادی و بیماری عالم‌گیر کرونا است. معلوم است فشار در ۹۸ بیشتر می‌شود در ۹۹ بیشتر می‌شود. امروز شدیدترین فشار اقتصادی بر کشور است ویک چنین بیماری مسری و جهان‌ شمول که همه جا را فرا بگیرد و این شرایط بسیار سخت و خطرناکی را با آن مواجهیم».

روحانی خطاب به سرکردگان قضاییه جلادان گفت: «در شرایط فعلی کشور تنها راه روابط بسیار صمیمانه و نزدیک به بین سه قوه هست و راه دومی برای ما وجود ندارد من در مجلس شورای اسلامی در روز افتتاح گفتم». سال ۱۳۶۰ سخت‌ترین سال از لحاظ امنیتی برای ما بود سال ۱۳۹۹ سخت‌ترین سال کشور از لحاظ فشار اقتصادی دشمن و بیماری عالم‌گیر هست این هم در تاریخ کشور ما بی‌نظیر است یعنی همان‌طور که آن مسأله امنیتی سال۶۰ گفتم نظیرش را کمتر می‌توانیم در تاریخ کشور ما پیدا کنید از لحاظ فشار اقتصادی فشاری که از سال۹۷ آغاز شد و معلوم است فشار در ۹۸ بیشتر می‌شود.

تیک تاک – فاجعه کرونا در ایران و مواضع سران و کارگزاران نظام آخوندی – قسمت دوم


گفتگو با دکتر مجید باذلی


تیک تاک – پشت پرده دادگاه طبری – قسمت سوم


گفتگو با بابک رهنورد


مطالب مرتبط


تیک تاک – بررسی آخرین وضعیت عمق استراتژیک نظام ولایت فقیه – قسمت اول تا سوم

اقرار روحانی به‌بحران سرنگونی در مقایسه سال ۶۰ و سال ۹۹
لطفا به اشتراک بگذارید: