تیک تاک – جان‌باختن جانگداز سه جوان پاوه‌ای هنگام مهار آتش جنگل‌ها – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – جان‌باختن جانگداز سه جوان پاوه‌ای هنگام مهار آتش جنگل‌ها – قسمت اول


گفتگو با صلاح عبدالله نژاد

روز یکشنبه ٨تیر سه تن از هموطنان فعالان محیط‌زیست، مختار خندانی اهل نوسود، یاسین کریمی تیک تاک – جان‌باختن جانگداز سه جوان پاوه‌ای هنگام مهار آتش جنگل‌ها – قسمت اول تا سوم

اهل روستای شمشیر و بلال امینی ساکن پاوه در تلاش برای مهار آتش‌سوزی در ارتفاعات

مرخیل پاوه جان باختند و شماری دچار سوختگی شدند.

بنا به گزارش شاهدان عینی و اظهارات کارگزاران محلی، علت این فاجعه انسانی فقدان هرگونه پشتیبانی از سوی ارگانهای کشوری و لشکری است که امکانات ضروری برای اطفای حریق را در اختیار دارند.

به‌خصوص که این آتش‌سوزی در ارتفاعات صعب‌العبور روی داده و خاموش کردن آن نیاز به تجهیزات مهندسی و هلیکوپتر و هواپیما دارد. در فقدان چنین امکاناتی مردم و به‌ویژه فعالان محیط‌زیست، با دست خالی و امکانات اولیه به خاموش کردن آتش مبادرت کرده بودند.

یکشنبه شب ۸تیر۹۹، جمع کثیری از مردم شهرستان پاوه، به ادای احترام به پیکرهای قربانیان پرداختند و با خواندن سرود «ای شهیدان ای شهیدان» از آنها تجلیل کردند.

آتش‌سوزی پاوه، یکی از دهها آتش‌سوزی بزرگی است که در هفته‌های اخیر در مناطق مختلف کشور روی داده است. رژیم آخوندی که قاتل محیط‌زیست ایران است نه کاری برای جلوگیری از این آتش‌سوزیها و نه اقدام مؤثری برای خاموش کردن آنها می‌کند. سپاه پاسداران و ارتش تحت‌امر آخوندها امکانات لازم برای مقابله با این آتش‌سوزیها را در اختیار دارند اما رژیم آخوندی از به‌کار گرفتن این امکانات خودداری می‌کند. در منطقه‌ای مانند بوزین و مرخیل به‌دلیل صعب‌العبور بودن و شیب تند، امکان سقوط امدادگران بسیار زیاد است

تیک تاک – حکومت مستضعفین و باستی هیلزها – قسمت دوم


قضاوت با شما


تیک تاک – چند و چون تحریم تسلیحاتی رژیم ایران – قسمت سوم


گفتگو با میثم ناهید


مطالب مرتبط


تیک تاک – چرا سران نظام آخوندی از سخت‌ترین شرایط می‌گویند – قسمت اول تا سوم

جان‌باختن جانگداز سه جوان فعال محیط‌زیست در خاموش کردن آتش‌سوزی پاوه و تجلیل مردم شهر از قربانیان











لطفا به اشتراک بگذارید: