از دروغ تا واقعیت – دروغی بزرگ و جنایتکارانه به نام مصونیت با ایمنی گله‌ای

دروغی بزرگ و جنایتکارانه به نام مصونیت با ایمنی گله‌ای – از دروغ تا واقعیت


نگاهی به ادعاهای آخوند روحانی و سایر سرکردگان نظام


مقاومت ایران روز یکشنبه ۱۸خرداد اعلام کرد که میزان مرگ‌ومیر کرونا در ایران از مرز ۵۰ هزار نفر گذشته است.از دروغ تا واقعیت – دروغی بزرگ و جنایتکارانه به نام مصونیت با ایمنی گله‌ای

این آمار اندوه‌بار مؤید موج جدیدی از مرگ‌ومیر قربانیان کروناست که رسانه‌های وابسته‌ٔ رژیم نیز یکی‌یکی به آن اعتراف می‌کنند.

سایت اعتماد آنلاین ۱۸ خرداد خبر داد: «‌ایران رسماً وارد موج دوم کرونا شده است».

خبرگزاری ایلنا هم در همین روز ایران را «اولین کشوری» خواند که «موج دوم کروناویروس را گزارش داده‌است»

روزنامهٔ حکومتی سیاست روز (۱۸ خرداد ۹۹) به‌نقل از «محققان در سازمان بهداشت جهانی» نوشت: «موج دوم شیوع بیماری کرونا می‌تواند بدتر از موج اول آن باشد و جان هزاران نفر از مردم جهان را بگیرد. آنها تأکید دارند که این موج می‌تواند به آرامی پیش برود و بسیاری از مردم بدون داشتن علائم بیماری آلوده شوند».

بدبینانه‌ترین سناریو محقق شده است

مینو محرز عضو کمیته مقابله با کرونای رژیم در خصوص خبر منتشر شده از سوی رسانه انگلیسی‌زبان دیلی میل مبنی بر این‌که «ایران نخستین کشوری است که شاهد بازگشت پیک دوم کرونا بوده است» گفت: «اگر تاکنون خبر بازگشت پیک دوم کرونا در کشور دیگری مخابره نشده بله باید بگویم که این خبر درست است». (قدس آنلاین ۱۷ خرداد ۹۹)

وی با اذعان به این‌که «برای برداشتن محدودیتها هنوز زود بود و ... ما با برداشته‌شدن محدودیتها موافق نبودیم» از افزایش فوق‌العاده‌ٔ موارد ابتلا بعد از بازگشایی‌ها خبر داد و افزود: «نتیجه فوق‌العاده‌ای در پی داشت و تعداد موارد بستری و مراجعه‌کنندگان به‌عنوان مثال در بیمارستان امام از روزی ۶۰ مریض به ۵ مراجعه رسیده بود

مطالب مرتبط


از دروغ تا واقعیت – دروغی به نام عدالت و مبارزه با فساد و بررسی از آخوند رئیسی

ارمغان راهبرد ایمنی گله‌ای ؛ موج دوم کرونا
لطفا به اشتراک بگذارید: