دروغگوهای ننگین – روحانی مردم را مقصر شیوع گسترده بیماری کرونا اعلام می‌کند

روحانی مردم را مقصر شیوع گسترده بیماری کرونا اعلام می‌کند – دروغگوهای ننگین


وارونه‌گویی ریاکاران بزرگ در نیرنگستان ولایت

روحانی در سخنان خود وقیحانه چندین بار با گلایه از مردم به‌خاطر عدم رعایت دروغگوهای ننگین – روحانی مردم را مقصر شیوع گسترده بیماری کرونا اعلام می‌کند

مسائل بهداشتی تلاش کرد آنها را مقصر اصلی شیوع دهشتناک و دوبارهٔ کرونا جلوه دهد.

اما کیست که نداند در شرایطی که بخش زیادی از مردم نان برای خوردن ندارند،

کارگران قادر به پرداخت هزینه ماسک و دستکش روزانه برای خودشان نیستند و خرید و فروش

ماسک‌های بازیافتی به یک شغل تبدیل شده است، صحبت از رعایت مسایل بهداشتی تا کجا مضحک و مسخره است.

روحانی بی‌ هیچ اشاره‌ای به سیاست جنایت‌بار بازگشایی مشاغل و اماکن تجاری ـ‌که با توافق خامنه‌ای بر مردم تحمیل و آنها را به‌سوی میدانهای مین کرونا گسیل کرد‌ـ با بی‌شرمی اذعان کرد که هیچ استان سفیدی در کشور وجود ندارد و معنای «استان سفید» از نگاه رژیم را این‌گونه تشریح کرد: «آنجا که که می‌گوییم سفید یعنی درگیری آن در حد قابل‌تحمل است در حد معمول هست؛ والا سفید به آن مفهوم اصلاً ما نداریم.

همهٔ کشور درگیر این بیماری هستند» و به این ترتیب اعتراف کرد که هیچ جایی نیست که از گسترش ویروس در امان مانده باشد. اما در عوض با بیان این‌که «تولید بسیار مهم هست هم برای بخش زندگی مردم، [و هم] سلامت مردم و این‌که مردم بتوانند شرایط زندگی مناسبی داشته باشند» بر سیاست جنایتکارانهٔ بازگشایی پای فشرد.

روحانی و خامنه‌ای با اتخاذ سیاست ایمنی دسته‌جمعی [بخوانید کشتار جمعی] تصور می‌کردند که خواهند توانست اعتراضات مردمی را خاموش نگه‌دارند. از این رو طی هفته‌های اخیر با شقاوتی کم‌نظیر به ادامه این سیاست مبادرت کردند. اما اکنون با بروز اعتراضات در بهبهان و شمار دیگری از شهرها به وحشت افتاده‌اند.

مطالب مرتبط


دروغگوهای ننگین – انتشار دروغ توسط سرکردگان نظام ولایت سریعتر از انتشار کرونا

شیوع گسترده کرونا و اعترافات ماورای وقاحت روحانی
لطفا به اشتراک بگذارید: