تیک تاک – بررسی سفر نخست وزیر عراق به تهران و دیدار با خامنه‌ای – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – بررسی سفر نخست وزیر عراق به تهران و دیدار با خامنه‌ای – ۱ مرداد ۹۹ – قسمت اول


گفتگو با حسین داعی الاسلام

در حالیکه خامنه‌ای در اولین دیدار علنی خود پس از چند ماه روز سه‌شنبه ۳۱تیر از الکاظمی نخست‌وزیر عراقتیک تاک – بررسی سفر نخست وزیر عراق به تهران و دیدار با خامنه‌ای – قسمت اول تا سوم

استقبال کرده است، سفر ظریف به عراق با انزجار افکار عمومی در این کشور روبه‌رو شده است.

خبرگزاری رسمی رژیم نوشت: سفر ظریف به عراق «همزمان با یک جنگ نرم در سطح شبکه‌های اجتماعی بین کاربران عراقی و سعودی و عوامل داخلی آنها همراه بود که جنگ هشتگ‌ها را در فضای مجازی برای اثرگذاری بر این سفر به راه انداخته بودند». یکی از هشتگ‌ها «ظریف غیرمرحب بک فی العراق» «ظریف خوش نیامدی به عراق» نام داشت که به‌طور گسترده‌یی مورد استقبال عراقیان گرفت.

حکومت آخوندی مجبور شد برای مقابله به موج گسترده ابراز انزجار از سفر وزیر خارجه‌اش هشتگ مسخره‌ای تحت عنوان خوش‌آمدگویی راه‌اندازی کند. حذف پرچم رژیم در دیدار با مقام‌های عراقی از جمله الکاظمی نخست‌وزیر این کشور در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت گسترده‌یی منعکس شد.

سایت حکومتی خبرآنلاین ۳۰تیر نوشت: «رسانه‌های خبری معاند و کاربران فضای مجازی برای تخریب روابط دو طرف اخباری را منتشر کردند مبنی بر این‌که با مقامات عراقی پرچم جمهوری اسلامی حذف شده است». خبرگزاری سپاه پاسداران ۳۰تیر درباره سفر ظریف به عراق نوشت: «این سفر در شرایطی صورت گرفت که «به‌دلیل بسته بودن مرزها به‌خاطر کرونا سطح تبادل اقتصادی دو طرف در طول ماههای گذشته به پایین‌ترین حد خود رسیده»

تیک تاک – علت و پیامدهای فروپاشی اقتصادی نظام آخوندی – قسمت دوم


گفتگو با احمد گل افشار


تیک تاک – گرانی سرسام‌آور بازار میوه و نقش دلالان نظام ولایت – قسمت سوم


گزارش شبکه حکومتی


مطالب مرتبط


تیک تاک – گردهمایی جهانی ایران آزاد سقف جدیدی در مبارزه با رژیم آخوندی – قسمت اول تا سوم

دیدار خامنه‌ای با الکاظمی نخست وزیر عراق همزمان با موج انزجار از سفر ظریف به عراق









لطفا به اشتراک بگذارید: