هوای خیزش – آلترناتیو یا جایگزین سیاسی به چه معنی می‌باشد

آلترناتیو یا جایگزین سیاسی به چه معنی می‌باشد؟ – هوای خیزش


نگاهی به معنی آلترناتیو سیاسی بطور عام و آلترناتیو سیاسی برای رژیم آخوندی

واقعیت این است که جامعهٔ ایران در آستانهٔ انقلاب است؛ میلیونها مردم گرسنه و فقرزده که هیچ امیدیهوای خیزش – آلترناتیو یا جایگزین سیاسی به چه معنی می‌باشد

به‌ ادامهٔ زندگی در این رژیم ندارند. میلیونها جوان بیکار در سطوح مختلف تحصیلی که هیچ آینده‌ای را

برای خود متصور نمی‌بینند و خلاصه میلیونها و میلیونها مردمی که تا آخرین حد توان

انسانی غارت و سرکوب شده‌اند و هیچ چیز برای از دست دادن ندارند...

همه و همه مؤید آن است که همهٔ عناصر مادی انقلاب(شرایط عینی) در نهایت خود فراهم است. اما مردم برای انقلاب و هجوم به‌ قلعهٔ جباران نیاز به‌ امید و چشم‌انداز پیروزی دارند. این همان اکسیر حیات‌بخشی است که ولایت شیطانی ولایت فقیه می‌کوشد آن را با انبوه اجساد قربانیان کرونا دفن کند و جامعه را در ظلمات ماتم و یأس فروببرد.

اصرار برای برگزاری مراسم محرم در حالی که همهٔ کادر درمانی و متخصصان خود رژیم هم نسبت به‌عواقب فاجعه‌بار آن هشدار می‌دهند، از اینجا آب می‌خورد. اما در این میان ناگهان کهکشانی در آسمان تیره و تار میهن می‌درخشد که اولین پیام آن امید و «می‌توان و باید» است. در اطلاعیهٔ پایانی اجلاس ۳روزهٔ شورای ملی مقاومت هم آمده است: «امواج امیدبخش و انگیزانندهٔ (کهکشان امسال) دیوارهای سیاه کرونای ولایت فقیه و استراتژی کلان‌تلفات آخوندها را با پتک‌های گران درهم‌کوبید».

از همین‌جاست که رژیم آخوندی سراپا دچار وحشت و جنون می‌شود و همراه با آخوندها و پاسداران، همهٔ حامیان و ریزه‌خوارانشان در داخل و خارج کشور در فحاشی و عقده‌گشایی علیه مجاهدین و مقاومت ایران و علیه رئیس‌جمهور برگزیدهٔ مقاومت افسار می‌گسلند.

مطالب مرتبط


هوای خیزش – به کدام خبر باید اعتماد کرد و آنرا باز نشر داد

تبلور یک آرمان، یک امید و یک آلترناتیو
لطفا به اشتراک بگذارید: