دروغگوهای ننگین – افزایش چراغ خاموش قیمت کالاهای اساس و مهمل بافی روحانی

افزایش چراغ خاموش قیمت کالاهای اساس و مهمل بافی روحانی – دروغگوهای ننگین


وارونه‌گویی ریاکاران بزرگ در نیرنگستان ولایت

هیولای گرانی گریبان همه مردم را گرفته و مواد غذایی پایه‌یی از سفره‌های بسیاری حذف شده است. در این دروغگوهای ننگین – افزایش چراغ خاموش قیمت کالاهای اساس و مهمل بافی روحانی

میان گرانی گوشت آن‌چنان سرسام‌آور است که این روزها به کالای لوکس تبدیل شده و قیمت آن مستمراً بالا می‌رود.

در این رابطه روزنامه همشهری ۲۴تیر۹۹ نوشت: «تنها طی ۲هفته گذشته قیمت گوشت

گوسفندی ۱۰هزار تومان افزایش پیدا کرده است و کیلویی ۱۱۰ تا ۱۱۵هزار تومان به فروش می‌رسد».

این رسانه حکومتی در ادامه اعتراف می‌کند علت این وضعیت، دپوی دامهای زنده و قاچاق دام از مرزهای غربی کشور است. کیست که نداند دپو و قاچاق گوشت در این ابعاد تنها توسط نهادهای قدرت در حاکمیت امکان‌پذیراست. همانهایی که از آن با نام مافیای گوشت نام می‌برند.

یک شبکه حکومتی در خردادماه گذشته مصاحبه‌یی با یک هموطن قصاب داشته است که وی ضمن شکایت از افزایش مستمر قیمت گوشت در سالهای اخیر به‌ویژه در یک سال گذشته می‌گوید: «۸ تومان گوشت گوساله گران شده، مرغ گران شده، هر چه مواد گوشتی مصرف مردم است گران شده است. قدرت خرید مردم پایین آمده و فیله مرغ که ۲۵تومان بوده الآن شده ۳۲تومان. ۲نفر که می‌خواهند ناهار بخورند باید ۳۰تومان خرج کنند. من از کاسبی سودی نمی‌برم بالا بالاها باید دنبال مقصر این وضعیت باشند.

گوشت شده مثل دلار شب می‌خوابی صبح قیمت گوشت و مرغ بالا رفته است، مردم آن‌قدر قدرت خریدشان پایین آمده که با ۵هزار تومان می‌خواهند گوشت چرخ کرده بخرند. شما یک روز بیایید اینجا بایستید ببیند مردم چه دردی می‌کشند. خرید مردم برای خرید گوشت خیلی پایین آمده است. در یک سال گذشته وضع خیلی خراب بوده».

مطالب مرتبط


دروغگوهای ننگین – صدا و سیما آخوندی و دروغ بافی در کوچه خلوت بی‌مخاطبی خودش

افزایش بی‌سابقه قیمت گوشت
لطفا به اشتراک بگذارید: