تیک تاک – گردهمایی جهانی ایران آزاد کلان ضربه‌ای به نظام آخوندی – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – گردهمایی جهانی ایران آزاد کلان ضربه‌ای به نظام آخوندی – ۱۳ مرداد ۹۹ - قسمت اول


گفتگو با دکتر ولی افسری

اگر بخواهم خود را در موقعیت یک ناظر قرار دهم، باید بگویم هر چند کهکشان کهکشانها خود نتیجه بالفعل تحولات جدی در عرصه داخلی و خارجی ایران است، اما پس از این رویداد تغییرات محسوسی در موضع‌گیریهای بین‌المللی و به عبارتی در تعادل‌قوای بین‌المللی را شاهد بودیم.تیک تاک – گردهمایی جهانی ایران آزاد کلان ضربه‌ای به نظام آخوندی – قسمت اول تا سوم

در عرصه داخل کشور نیز واکنش‌های رژیم در قیاس با گذشته و جایی که مقاومت ایران به‌عنوان تنها آلترناتیو رژیم ولایت فقیه در افکار عمومی باز کرده است که بی‌پرده از آن سخن گفته می‌شود، بسیار قابل توجه است. و این تغییرات را همانها که روضه "خطر" می‌خوانند به‌طور غریزی دریافته‌اند چرا که هر چند آگاهی و معرفتی نسبت به حقیقت ندارند اما منافع آنی خود را خوب می‌شناسند و این تحولات دقیقاً منافع آنها را که در گرو بقای مناسبات ارتجاعی شیخ و شاه و در ضدیت با منافع ایران و ایرانی است هدف گرفته است.

گردهمایی جهانی امسال به مثابه کلان ضربه‌ای به نظام آخوندی و مقارن با سالگرد چندین واقعه تاریخی مهم و دوران‌ساز برگزار شد که از جمله عملیات بزرگ و درخشان فروغ جاویدان توسط ارتش آزادیبخش ملی ایران بود. عملیاتی که رژیم به‌خاطر ضربه سنگینی که از آن دریافت کرده بود هر ساله روضه‌خوانیهای فراوانی برای آن به راه می‌اندازد. در همین روضه‌خوانیهای هر ساله رژیم با بیان این‌که توانستیم مجاهدین را پشت دروازه کرمانشاه و در تنگه چهارزبر زمین‌گیر کنیم به خودش دلداری می‌دهد.

تیک تاک – کولبران زحمتکش قربانی ستم و گلوله آخوندها – قسمت دوم


گفتگو با صلاح عبدالله نژاد


تیک تاک – گرانی و فقر حاصل اقتصاد فروپاشیده حکومت آخوندی– قسمت سوم


گفتگو با ابوالفضل فولادوند



مطالب مرتبط

تیک تاک – موج دوم کرونا و مواضع سران نظام آخوندی – قسمت اول تا سوم

سومین اجلاس جهانی ایران آزاد، همبستگی با قیام و ارتش آزادی، کنفرانس بین‌المللی درباره تروریسم رژیم آخوندی













لطفا به اشتراک بگذارید: