قلبها واژه‌ها و پیوندها – مجاهدین خلق نمی‌گذارند رژیم نفس راحتی بکشد

مجاهدین خلق نمی‌گذارند رژیم نفس راحتی بکشد – قلبها واژه‌ها و پیوندها


نگاهی به نامه‌های دریافتی از کانون‌های شورشی

به‌نظر می‌رسد رژیم به اتهاماتی واهی مانند امنیت ملی یا خصومت با خدا برای محکوم کردن افراد استفاده می‌کند.قلبها واژه‌ها و پیوندها – مجاهدین خلق نمی‌گذارند رژیم نفس راحتی بکشد

محارب اتهامی بود که برای اعدامهای ۱۹۸۰ علیه اعضای مجاهدین بکار رفته است.

محبوبیت مجاهدین آنها را به یک تهدید برای رژیم تبدیل کرده است.

شورای ملی مقاومت که ائتلاف اصلی است که مجاهدین جزو آن هستند میزبان گردهمایی سالانه امسال بود

که به‌دلیل کرونا به‌صورت آنلاین برگزار شد. بلاشک مسیحیان ایران و حامیان جنبش کلیسا در این گردهمایی شرکت کردند و از طرح این شورا از حقوق اقلیتهای مذهبی حمایت نمودند».

روز جمعه ۲۷تیرماه ۱۳۹۹، گردهمایی جهانی ایران آزاد، در یک کنفرانس اینترنتی و ارتباط زنده با ۳۰هزار نقطه در ایران و ۱۰۰کشور جهان با مجاهدین در اشرف۳ برگزار شد. گردهمایی جهانی ایران آزاد، در آستانه ۳۰تیر، سالگرد قیام تاریخی مردم ایران علیه ارتجاع و استعمار، برای بازگرداندن دولت ملی و دموکراتیک دکتر محمد مصدق در سال ۱۳۳۱ و هم‌چنین سالگرد تأسیس شورای ملی مقاومت تنها جایگزین مستقل و دموکراتیک در سال ۱۳۶۰ با شرکت گسترده و استقبال هموطنانمان برگزار شد.
در این گردهمایی که در همبستگی با قیام مردم ایران و حمایت از کانون‌های‌ شورشی و ارتش آزادی برگزار شد، ۱۰۰۰شخصیت سیاسی از کشورهای مختلف شرکت داشتند و شماری از آنان به سخنرانی پرداختند. در این مراسم، مریم رجوی، ضمن تشکر از هموطنان و حامیان مقاومت و شخصیت‌های شرکت‌کننده در این گردهمایی سخنانی ایراد کرد.

مطالب مرتبط


قلبها واژه‌ها و پیوندها – آتش‌ها و فریادها لرزه بر ارکان نظام آخوندی می‌اندازد

اسقف بری مورگان: محبوبیت مجاهدین خلق ، آنها را به یک تهدید برای رژیم تبدیل کرده است

لطفا به اشتراک بگذارید: