کنکور و دروغی به نام پروتکل‌های بهداشتی ، امنیت روانی و جسمی – از دروغ تا واقعیت

از دروغ تا واقعیت – کنکور و دروغی به نام پروتکل‌های بهداشتی ، امنیت روانی و جسمی


نگاهی به ادعای آخوندی روحانی در رابطه با برگزاری کنکور سراسری در ایران

رئیس‌جمهور ارتجاع در یک طلبکاری وقیحانه به‌خاطر برگزاری کنکور گفت: «یک راه خیلی مناسب ما داشتیم و آن این‌که کنکور برگزار بشه منتها با همه پروتکلهای بهداشتی. مثل این‌که مردم از خونه خارج میشن با پروتکل بهداشتی، فروشگاه میرن با پروتکل بهداشتی. سر کار میرند خدمات می‌گیرند. سفر میرند. همه ما که، همه مردم همه کار دارند می‌کنند. همه چیز درسته فقط کنکور که آمد آسمان به زمین افتاد. کنکور هم مثل همه کارهاست. ما باید با پروتکلهای بهداشتی عمل کنیم و اجرا کنیم و همین راه را ما انتخاب کردیم».

روحانی ـ ۲۹مرداد۹۹: انشاءالله همه دستورالعمل‌های بهداشتی را مراعات می‌کنند، محرم پرشوریکنکور و دروغی به نام پروتکل‌های بهداشتی ، امنیت روانی و جسمی – از دروغ تا واقعیت

خواهیم داشت، هرکس به هر نوع که می‌تواند باید این پرچم عزا را به اهتراز در بیاورد.

روحانی: همه چیز درسته فقط کنکور که آمد آسمان به زمین افتاد. کنکور هم مثل همه کارهاست

در همین حال امروز کنکور سراسری آغاز شد که ۴روز ادامه دارد: گزارش شاهدان صحنه نشان می‌دهد که رژیم برخلاف همهٔ قول و قرارها و حرفهای پیشین، حداقل‌های لازم برای اجرای پروتکلهای بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی را تأمین و تضمین نکرده و تهدید شیوع بیماری و فرستادن داوطلبان به قتلگاه کرونا بسیار جدی است.

چهارشنبه ۲۹ مرداد۹۹ روز اول کنکور سراسری در دانشگاه موسوم به رجایی (لویزان تهران) آغاز شد. قابل ذکر است که کنکور سراسری در ۴ روز برای گروه ریاضی، تجربی، انسانی ، زبان و هنر برگزار میشود که از امروز ۲۹مرداد شروع شده و تا ۲ شهریورماه ادامه دارد. همانطور که در فیلمها و عکسها مشاهده میکنید در شروع روز اول در مقابل دانشگاه موسوم به رجایی هیچ پروتکل بهداشتی رعایت نمیشود.

مطالب مرتبط


از دروغ تا واقعیت – دروغی به نام قابل جمع بودن عزاداری و سلامت

اجرای کنکور بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی + فیلم
لطفا به اشتراک بگذارید: