مافیای فوتبال و موضوع ویلموتس گیت تحت نظام آخوندی – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – مافیای فوتبال و موضوع ویلموتس گیت تحت نظام آخوندی – ۴شهریور۹۹ - قسمت اول


گفتگو با بهرام مودت ملی پوش فوتبال ایران - دهه ۱۳۵۰

فضیحت اختلاس چند میلیونی در وزارت ورزش رژیم در قرارداد با یک مربی ‌خارجی به‌نام ویلموتس به بحران دیگری درمافیای فوتبال و موضوع ویلموتس گیت تحت نظام آخوندی – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

درون رژیم تبدیل شده است و مجلس رژیم را مجبور کرد که استیضاح سلطانی‌فر وزیر ورزش را مطرح کند.

سایت پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی نوشت: «رسوایی قرارداد ویلموتس استیضاح وزیر ورزش را کلید زد». احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این‌که نمایندگان مقابل «برجام فوتبالی» خواهند ایستاد، گفت: «استیضاح وزیر ورزش و جوانان با ۱۵ امضاء در مجلس کلید خورد».

با مربی ‌خارجی قراردادی می‌بندند که محکومیتی ۶میلیون و ۲۰۰هزار یورویی، معادل یکصد و شصت و پنج هزار تومان را به ارمغان می‌آورد، آن هم در زمانی که کارگران هفت‌تپه و هفت‌تپه‌ها و جوانان فاقد شغل، مسکن و ازدواج باید به خاک سیاه بنشینند. وزیری که اعطای وام به زیر ۱۸ ساله‌ها و بالای ۴۰ ساله‌ها را ممنوع می‌کند در عین‌حال چنین خساراتی را به بار می‌آورد، سزاوار استیضاح و عزل می‌باشد اما مجلس انقلابی هیچ‌یک از گزینه‌های نظارتی اعم از تذکر کتبی، شفاهی، سؤال، استیضاح و تحقیق و تفحص را در خصوص هیچ‌یک از ارکان اجرایی مملکت منتفی نمی‌داند و چنان‌چه در پیام مقام معظم رهبری بر این حق تأکید شده است، در صورت لزوم آن را اعمال خواهد کرد.

در فوتبال ایران گروه‌های مافیایی وجود دارند که از همه اقشار به سود خود استفاده می‌کنند. این مافیای گردن کلفت نیز در نقطه‌ای از فوتبال ایران دارای ابزارهای خاص خودش است.

تیک تاک – مردم محروم – فاجعه کرونا – مافیای خامنه‌ای در بازار سیاه دارو – قسمت دوم


نگاهی به مشکلات مردم در تهیه دارو


تیک تاک – پیامدهای سفر مدیرکل آژانس اتمی به تهران – قسمت سوم


گفتگو با میثم ناهید



مطالب مرتبط

علت‌ها و پیامدهای سقوط بورس در نظام آخوندی – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

فضیحت اختلاس چند میلیونی در وزارت ورزش رژیم در قرارداد با یک مربی‌ خارجی













لطفا به اشتراک بگذارید: