اتحادیه اروپا و لیست تروریستی به‌روز شده – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – اتحادیه اروپا و لیست تروریستی به‌روز شده – ۱۰شهریور۹۹ - قسمت اول


گفتگو با پرویز خزائی نماینده شورای ملی مقاومت ایران در کشورهای نوردیک

در پی لیست‌گذاری ۱۳تن از قاتلان دکتر کاظم رجوی، شهید بزرگ حقوق‌بشر ایران و رئیس زندان اوین، توسط وزارت‌خارجه آمریکا، این وزارت روز ۵شهریور در یک توئیت با لحن بی‌سابقه‌یی علیه رژیم آخوندی نوشت: «رژیم ایران همانند داعش یک حکومت تروریستی است و به مدت۴۰سال در حملات تروریستی در بیش از ۴۰کشور دست داشته است. رژیم ایران از دیپلماتها و سفارتخانه‌ها به‌عنوان یک پوش برای پیشبرد اهداف تروریستی استفاده می‌کند». اتحادیه اروپا و لیست تروریستی به‌روز شده – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

متعاقباً سفارت مجازی آمریکا نیز در توئیتر خود با اشاره به افرادی که در رابطه با افشاگری و اعتراض به‌عملکرد رژیم در ساقط کردن هواپیمای اوکراینی به زندان محکوم شده‌اند نوشت: «اگر یک معترض به سرنگونی پرواز (هواپیمای اوکراینی) به ۳سال زندان محکوم می‌شود، امیرعلی حاجی‌زاده که مسئول کشته شدن ۱۷۶سرنشین آن پرواز است سزاوار چه حکمی است؟».

رویداد جدید در این لیست‌گذاری، این است که ۸کشور اروپایی شامل آلبانی، جمهوری مقدونیه شمالی، مونته نگرو، صربستان، بوسنی و هرزه‌گوین، ایسلند، اوکراین و جمهوری ملداوی اعلام کردند که با این تصمیم هم‌سو شده‌اند.آنها تضمین خواهند کرد که سیاست‌های ملی کشورشان با این تصمیم شورای اروپا منطبق باشد.

ترتیب این کشورها در برابر رژیم تروریستی موضع گرفته‌اند. اتحادیه اروپا نیز از این موضع‌گیری استقبال کرده است. به این ترتیب شاهد آن هستیم که سیاست جهانی و سیاست کشورهای غربی به‌وضوح و به‌طور فزاینده‌یی رنگ رادیکال‌تری علیه رژیم پیدا کرده است و تأثیر بلافصل آن هموار کردن راه آمریکا در مسیر ماشه است.

تیک تاک – عجب سرنوشتی داری شیخ علی – قسمت دوم


گزارشی از ترفندهای خامنه‌ای و نظامش برای تخریب مجاهدین


تیک تاک – حقوق و جایگاه ورزشکاران در نظام ولایت فقیه – قسمت سوم


گفتگو با پهلوان مسلم اسکندر فیلابی مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران


مطالب مرتبط


عاشورای حسینی الگوی مبارزه برای آزادی، مراسم محرم در عراق – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

حلقه محاصره تنگ‌تر می‌شود













لطفا به اشتراک بگذارید: