گزارش از نمایشگاه عکس شهیدان مقاومت در مقابل کنگره آمریکا-بیست دقیقه- ۱۹شهریور۹۹

گزارش از نمایشگاه عکس شهیدان مقاومت در مقابل کنگره آمریکا-.بیست دقیقه- ۱۹شهریور۹۹


گزارش آسوشیتدپرس از نمایشگاه عکس شهیدان مقاومت در مقابل کنگره آمریکا


نمایشگاه عکس شهیدان مقاومت- آسوشیتدپرس
در یادبود ۱۲۰ هزار مخالف ایرانی، عمدتاً اعضای گروه اپوزیسیون رژیم ایران، مجاهدین خلق که به دست رژیم ایران اعدام شدند، ازجمله ۳۰ هزار زندانی سیاسی که در سال ۱۳۶۷ قتل‌عام شدند روز۱۴ شهریور یک نمایشگاه عکس در محوطه مقابل ساختمان کنگره در واشینگتن دی سی برگزار شد.

 انعکاس نمایشگاه عکس شهیدان مقاومت ایران در سایت برایت بارت


در دریایی از عکس‌های هزاران نفر ازجمله نوجوانانی که توسط رژیم ایران کشته‌شده‌اند آمریکاییان ایرانی‌تبار زمین چمن جلوی کنگره آمریکا را تبدیل به نمایشگاهی خیره‌کننده کرده‌اند. آن‌ها بخشی از ۱۲۰ هزارنفری بوده‌اند که رژیم حاکم بر ایران از زمان روی کار آمدن در ۱۹۷۹ قتل‌عام کرده است.
برگزارکنندگان انگیزه‌شان را از سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران برجسته‌ترین سازمان مخالفان در ایران می‌گیرند که مرکز آن‌ها در آلبانی است و در سراسر دنیا من‌جمله آمریکا حضور دارند.

 تلویزیون الاخباریه،گزارشی از نمایشگاه عکس شهدای مقاومت در مقابل کنگره آمریکا


در مقابل کنگره آمریکا، سازمان انجمن‌های ایرانی آمریکایی نمایشگاهی برپا کرده که تصاویر و داستان‌های کشتار و ربوده‌شدگان اجباری توسط رژیم ایران از قتل‌عام سال ۱۹۸۸ که ۳۰ هزار قربانی برجای گذاشت تا کشتار جنبش مردمی در سال گذشته که ۱۵۰۰قربانی به دنبال داشت را مستند کرده است. این نمایشگاه نشانه‌ای از ادامه جنایت‌های این رژیم و گریز او از عدالت است .
یکی از برگزارکنندگان نمایشگاه: اگر نتوانیم این رژیم را متوقف کنیم او به کشتار مردم ادامه خواهد داد.

 العربیه، مصاحبه وزیر دفاع انگلستان در مورد تحریم تسلیحاتی رژیم ایران


العربیه
‌انگلستان دررای گیری شورای امنیت سازمان ملل در مورد تحریم فروش تسلیحات به ایران رأی ممتنع داد. آیا انگلستان به ایران تسلیحات خواهد فروخت ؟
بن والاس وزیر دفاع انگلستان : خیر ما طی سالیان به رژیم ایران تسلیحات نفروخته‌ایم تحریم تسلیحاتی تا ماه اکتبر وجود خواهد داشت ولی به این معنی نیست که ما در اینجا تحریم تسلیحاتی را بر خواهیم داشت این در مورد رأی‌گیری در سازمان ملل و مربوط به زمان پایان تحریم تسلیحاتی بوده است .

 نقاب‌داران یکی از رهبران اعتراضات بلاروس را ربودند


به گزارش خبرگزاری‌ها چند مرد ناشناس که ماسک به چهره داشتند صبح روز دوشنبه ۱۷ شهریور ماریا کولسنی کووا، یکی از رهبران اعتراضات بلاروس، را بازداشت کرده و با خود بردند.
ماریا کولسنیکووا، عضو شورای هماهنگی مخالفان، و یکی از سه کاندیدای زن در انتخابات ریاست‌جمهوری

تصمیم‌گیری دادگاه لندن درباره استرداد آسانژ به آمریکا


جلسات دادگاه جولیان آسانژ، بنیان‌گذار ویکی‌لیکس که به دلیل گسترش کرونا برگزار نشده بود دوباره در لندن ادامه پیدا کرد. قضات دادگاه لندن باید در مورد استرداد آسانژ به آمریکا تصمیم بگیرند.
در مقابل دادگاه جنایی مرکزی لندن گروهی از طرفداران او نیز تجمع کردند . آن‌ها می‌گویند تنها یک تصمیم می‌تواند وجود داشته باشد و آن‌هم دادگاه نباید آسانژ را به آمریکا استرداد کند.

 راه حل بحران کرونا همبستگی جهانی است


دکتر تدروس آدهانوم مدیر سازمان بهداشت جهانی میگوید «ملی گرایی واکسن» پاندمی کرونا را طولانی تر میکند
مدیرکل سازمان بهداشت جهانیWHO، تدروس آدهانوم می گوید "ملی گرایی واکسن" فقط تلاش برای پیروزی بر همه گیری را کند می کند. او خواستار استفاده عادلانه و موثر از واکسن های تولید شده کرونا شد.
او گفت ۷۸ کشور ثروتمند به طرح تخصیص جهانی واکسن، کوواکس " پیوسته اند. کشورهای عضو این مجموعه امروز به ۱۷۰ کشور رسیده و این تعداد در حال افزایش است". او از کشورهای دیگری که هنوز به این سامانه نپیوسته اند خواست تا هجدهم سپتامبر یعنی زمان ضرب‌الاجل برای تعهدات الزام آور به این مجموعه ملحق شوند.

 تلاش اروپا برای بازیافت پسماندهای پلاستیکی


اروپای مرکزی با مشکل پسماندهای پلاستیکی مقابله می‌کند
آندره کرژان هماهنگ کنندة پروژه ‐ می گوید بیش از دو دهه روی راه حل‌های زیست‌محیطیِ زباله‌های پلاستیکی کار کرده است. او می گوید مشکل این است که بسته‌بندی‌های ترکیبی شامل پلاستیک و کاغذ، کار بازیافت را دشوار می‌کنند.
چالش‌های اروپای مرکزی چیست؟ چگونه می‌توان بسته‌بندی های کم ضررتری را عرضه کرد

مطالب مرتبط

برپایی نمایشگاه عکس توسط جوامع ایرانی آمریکایی در مقابل کنگره آمریکا – برنامه آنلاین

دونالد ترامپ: رژیم ایران در «سراشیبی سقوط» است

 
لطفا به اشتراک بگذارید: