داستان قمپزهای روحانی و بحران بورس و دلار – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – داستان قمپزهای روحانی که این بار صدای ابروی مردم را هم درآورد – ۲۱شهریور۹۹ - قسمت اول


مقاله ای از روزنامه های نظام آخوندی

با به‌هم ریختن اوضاع اقتصادی رژیم آخوندی (ناشی از پرونده‌های اف.ای.تی.اف، سقوط قیمت نقت، تحریم‌های آمریکا، نقض تعهدات برجام، ورود کرونا، کسری بودجه دولت و هزینه‌های کمرشکن ماجراجویی‌های اتمی و موشکی رژیم در منطقه) روحانی به‌منظور تأمین بودجهٔ مورد نیاز دولت خود مجبور شد به بازار بورس روی بیاورد. این اقدام با تبلیغات گسترده رسانه‌ها آغاز شد و سیلاب نقدینگی را به سوی بورس روانه کرد. اما این دارویی نبود که بیماری نظام ولایت فقیه را معالجه کند؛ بلکه خود تبدیل به یک بحران جدید شد. اکنون روحانی با پیچیدن نسخه‌های بی‌خاصیت به زدن چسب و دواگلی به بدن بیمار مشغول شده است. بیمار صعب‌العلاجی که خودش باعث به‌وجود آوردن زخم‌های چرکین و خونین آن گشته‌است.

روحانی: اجازه شیطنت داده نشود داستان قمپزهای روحانی و بحران بورس و دلار – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

آخوند روحانی با مشاهده تلاطم‌های بورس و افت و ریزش ارزش سهام و برقراری صفهای فروش، به تهدید شیطان روی آورده است که مبادا وارد تالار بورس شود!
حسن روحانی در جلسه هیأت دولت با تأکید بر لزوم مراقبت از سرمایه مردم در بازار سرمایه تصریح کرد:
«البته بورس ویژگی‌های خود را دارد و نباید نگاه کوتاه‌مدت به آن داشت. فضای بورس را برای حضور مردم آماده کردیم؛ اما در عین‌حال هر کسی وارد بورس می‌شود باید میان‌مدت و بلندمدت به این بازار نگاه کند... تریبون‌داران از جمله صدا و سیما، خبرگزاریها و روزنامه‌ها نباید اجازه شیطنت به کسانی دهند که می‌خواهند فضا را بر مردم سخت کنند. (ایسنا. ۲۰شهریور۹۹)

تیک تاک – بحران بورس و دلار – قسمت دوم


گفتگو با مهدی سامع مسئول کمیسیون صنایع شورای ملی مقاومت ایران


تیک تاک – کنفرانس دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا – قسمت سوم


گفتگو با شاهین قبادی



مطالب مرتبط

فاجعه کرونا و بازگشایی مدارس – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

بحران بورس و قمپزهای روحانی شیاد













لطفا به اشتراک بگذارید: