بازتاب شهادت نوید شورشگر در محافل ورزشی جهان – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – بازتاب شهادت نوید شورشگر در محافل ورزشی جهان – ۲۵شهریور۹۹ - قسمت اول


گفتگو با محمد بهروزی داور رسمی فوتبال

محکومیت اعدام نوید افکاری توسط داگمار فرایتاگ، رئیس کمیسیون ورزش در پارلمان آلمان و انجمن ورزشکاران آلمانیبازتاب شهادت نوید شورشگر در محافل ورزشی جهان – تیک تاک – قسمت اول تا سوم
داگمار فرایتاگ، رئیس کمیسیون ورزش در پارلمان آلمان و انجمن ورزشکاران آلمانی پس از اعدام نوید افکاری از کمیته بین المللی المپیک خواستند دست به "اقدام عملی" علیه ایران بزند. تحریم ورزش ایران نیز مطرح شده است.
داگمار فرایتاگ، رئیس کمیسیون ورزش پارلمان فدرال آلمان (بوندستاگ)
داگمار فرایتاگ، رئیس کمیسیون ورزش در پارلمان آلمان (بوندستاگ) به خبرگزاری ورزشی SID گفت که اکنون نوبت کمیته بین المللی المپیک (IOC) و انجمن جهانی کشتی گیران (UWW) است که واکنش نشان دهند و تنها به "ابراز نگرانی" اکتفا نکنند. او خواستار اقدامات عملی علیه ایران شد و افزود که اعدام نوید افکاری نباید برای ایران بدون پیامد بماند.

حساب توئیتری «گلوبال اتلیت» (قهرمان جهانی) خواستار همبستگی ورزشکاران در درخواست از کمیته بین‌المللی المپیک و اتحادیه جهانی کشتی برای اعمال مجازاتهای فوری بر رژیم ایران و اخراج این رژیم از ورزش جهان بابت این «اعدام وحشیانه» شد.

بابی گرین قهرمان مسابقات بکس ترکیبی آمریکا: این خبر قلب مرا شکست. مرگ او مرا خشمگین کرد. او به‌خاطر شرکت در یک تظاهرات اعدام شده است. این خبر مرا کاملاً بهم ریخت. بعد از شنیدن این خبر دیگر نمی‌توانم صحبت کنم.

تیک تاک – پیامدهای تلخ اعدام – قسمت دوم


گزارش سیاسی از مطالب روزنامه های نظام آخوندی


تیک تاک – پیامدهای سیاسی – اجتماعی خون نوید شورشگر – قسمت سوم


گفتگو با رضا هفت برادران


مطالب مرتبط


بازتاب شهادت نوید افکاری شورشگر در محافل ورزشی جهان – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

پیامدهای اعدام نوید شورشگر در درون نظام!













لطفا به اشتراک بگذارید: