رئیس جمهور آمریکا- به رژیم ایران اجازه دستیابی به سلاح اتمی نمی دهیم

رئیس جمهور آمریکا - به رژیم ایران اجازه دستیابی به سلاح اتمی نمی دهیم


به رژیم ایران اجازه دستیابی به سلاح اتمی نمی دهیم

رئیس جمهور آمریکا۲۶شهریور۹۹

اگر من کشورمان را از آن توافق فاجعه بار و مسخره اتمی با رژیم ایران بیرون نکشیده بودم، آن توافق هولناک و احمقانه توافقی که اوباما در آن ۱۵۰ میلیارد دلار در ازای هیچ چیز به آنها داد، همچنین ۱.۸ میلیارد دلار پول نقد، یک ممیز ۸ میلیارد دلار، میدانید این چقدر است؟ که در مقابل ۱۵۰ میلیارد دلاری که در یک پروسه نرمال پرداخت شده بود، چشمگیرتر است،چه اتفاقی می افتاد؟ ولی او همه این پولها و ابزارهایی که داشتیم را به آنها داد و هیچ چیزی بدست نیاوردیم. آن یک توافق کوتاه مدت بود و عملاً دارد منقضی می شود. اما به هیچوجه ما به رژیم ایران

همچنین

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با دومینیک راب وزیر خارجه انگلستان روز چهارشنبه ۲۶شهریور تأکید کرد: «ما به سازمان ملل متحد برمی‌گردیم تا تحریم‌ها را بار دیگر اعمال کنیم به‌طوری‌که هفته آینده تحریم تسلیحاتی دائمی بشود. ما عمیقاً بر این اعتقادیم که این برای همه ملتها بهتر است. تمدید این تحریم تسلیحاتی نمونه‌ای است از این‌که ما در خاورمیانه چگونه کار می‌کنیم. رژیم ایران کماکان بزرگترین دولت حامی تروریزم است و ما باور نداریم که آنها بتوانند به تجارت سلاح بپردازند».


دومینیک راب وزیر خارجه انگلستان نیز گفت: «ما کاملاً توافق کردیم که رژیم ایران هیچگاه و هرگز اجازه نخواهد داشت سلاح اتمی کسب کند».


مطالب مرتبط:

نیویورک _ اجلاس اتحاد علیه ایران اتمی به ریاست سناتور جوزف لیبرمن

اجلاس شورای حکام آژانس، نگرانیهای آمریکا درباره فعالیت‌های اتمی رژیم ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: