کنفرانس سیاست در قبال ایران ضرورت تحریم و حسابرسی از رژیم، اجلاس در دوسوی آتلانتیک

کنفرانس سیاست در قبال ایران ضرورت تحریم و حسابرسی از رژیم، اجلاس در دوسوی آتلانتیک


کنفرانس سیاست در قبال ایران

ماشه و تحریم و ضرورت حسابرسی از رژیم


اجلاس فوق‌العاده


در ۱۰، ۰۰۰نقطه در دوسوی آتلانتیک


در آستانه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد



سخنان و پیام رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی به ملل متحد


۱-حقوق بشر برای مردم ایران


۲-تحریم همه‌جانبه دیکتاتوری دینی


۳-به‌رسمیت شناختن مقاومت مردم ایران


و نبرد شورشگران برای آزادی


سخنان اعضای برجسته سنای ایالات متحده


سناتور روبیو، سناتور بلانت، سناتور تد کروز


سناتور منندز، سناتور شه‌هین، سناتور پورتمن


سناتور مک سلی، سناتور جیلیبرند، سناتور جانسون


کنفرانس سیاست در قبال ایران:

سخنان ۲۲تن نمایندگان ارشد کنگره آمریکا


تام مک‌کلینتاک، پال گوسار، شیلا جکسون لی، رائول روئیز، لنس گودن، تام امر، جودی چو، جن شکووسکی، دن کرنشا، دیوید جویس، رابرت آدرهولت، فرنچ هیل، تد یوهو، براد آشنایدر، دان بیکن، جودی هایس، گاس بیلیراکیس، مایکی شریل، راب وودال، لوری تراهان، کاتلین رایس و گلن گروتمن


سخنان رودی جولیانی، ژوزف لیبرمن، نیوت گینگریچ


ژنرال جیمز جونز، ژنرال جک کین، رابرت ژوزف و سناتور ایات


روی جولیانی


جوزف لیبرمن کاندیدای معاون ریاست جمهوری در انتخابات سال۲۰۰۰


سناتور ایالات متحده ۲۰۱۳-۱۹۸۹


نیوت گینگریچ کاندیدای ریاست‌جمهوری در انتخابات سال۲۰۱۲


رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ۱۹۹۹-۱۹۹۵


ژنرال جیمز جونزمشاور امنیت ملی آمریکا۲۰۱۰-۲۰۰۹


ژنرال جک کین معاون ستاد نیروی زمینی ارتش آمریکا۲۰۰۳-۱۹۹۹


رابرت جوزف معاون وزیر خارجه۲۰۰۷-۲۰۰۵


سناتور ایات۲۰۱۷-۲۰۱۱



جولیو ترتزی وزیر خارجه ایتالیا


۲۰۱۳-۲۰۱۱


نخست وزیر و وزرای پیشین آلبانی


پاندلی مایکو، فاتمیر مدیو و کلایدا جوشا


پاندلی مایکو نخست‌وزیر آلبانی ۱۹۹۸-۲۰۰۲


و وزیر فعلی آلبانیایی‌های مقیم خارج کشور


فاتمیر مدیو وزیر دفاع و وزیر محیط‌زیست ۲۰۰۵-۲۰۰۸


کلایدا جوشا وزیر ادغام آلبانی در اروپا ۲۰۱۳ -۲۰۱۷


دیوید جونز و باب بلکمن نمایندگان پارلمان انگلستان


کنفرانس سیاست در قبال ایران

سناتور مارکو روبیو -کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری رئیس کمیتهٔ اطلاعات سنای آمریکا


این روزها در بسیاری اوقات که درباره ایران صحبت می‌کنیم تمام خبرها بد هستند. خبرهایی در مورد جاه‌طلبیهای هسته‌یی، پشتیبانی از تروریسم و رژیمی که مردم را اعدام می‌کند. من فکر می‌کنم چیزی که در این‌گونه مباحث از قلم می‌افتد شکاف عظیم و تفاوتهای بیشماری است که بین آخوندهایی که ایران را کنترل می‌کنند و میلیونها مردمی که در ایران زندگی می‌کنند وجود دارد.


ایران خانه یک فرهنگ باستانی است که به بشریت به شیوه‌های خارق‌العاده‌یی کمک کرده است. در هنر، در ادبیات، در علوم. این آن چیزی است که طینت مردم ایران است. طینتی که عمیقاً در فرهنگ آنها ریشه دارد. حاکمان (ایران) فقط به‌دنبال سلطه بر منطقه نیستند بلکه در پی نابودی همه ملتهایی هستند که بر سر راهشان قرار بگیرند.


بنابراین یکی از چیزهایی که من بسیار خرسندم که شما انجام می‌دهید و امیدوارم که آن را ادامه بدهید این است که روشن می‌سازید نزاع ما با مردم ایران یا تمدن شگفت‌آور آنها نیست. نزاع ما با حاکمانی است که این کشور را متفاوت از آن چیزی کرده‌اند که همیشه بوده است و چیزی که می‌تواند دوباره باشد. اکنون این کشور توسط یک رژیم آخوندی افراطی اداره می‌شود. کسانی که خواسته‌شان فقط ادامه پشتیبانی از تروریسم نیست بلکه می‌خواهند همسایگان خود را نیز مرعوب کنند.


بنابراین این نبرد، نبرد شما، نبرد ما، فقط در این باره نیست که مانع دستیابی رژیم به سلاح اتمی شود. یا این‌که مانع رژیم ایران از پشتیبانی از تروریسم شود. همه اینها مهم هستند. اما نبرد واقعی این است که ایران را به مردم ایران بازگردانیم تا آنها به آن عظمت و تمدن خارق‌العاده‌یی که داشتند دوباره دست پیدا کنند و یک بار دیگر سرزمین صلح جویی شود که در آن مردم از تمامی زمینه‌های مختلف با یکدیگر زندگی می‌کنند و یک بار دیگر به جهان کمک کند.


بنابراین باز هم از تمامی کارهایی که شما برای برجسته کردن و کار کردن روی این مسائل می‌کنید سپاسگزارم. بدانید که ما در هر گام این مسیر در کنار شما خواهیم بود.



سناتور روی بلانت-رئیس کمیته قوانین سنای آمریکا


بسیار عالیست زمانی که در کنار شما هستم و در مورد آزادی و بردباری بیشتر در ایران صحبت می‌کنیم.


رژیم ایران هم‌چنان اصلی ترین حکومت حامی تروریسم است، هم‌چنان از هشدارهای جامعه بین‌المللی در ممنوعیت برنامه اتمی خود سرپیچی می‌کند و آشکارا تعهدات خود را نقض می‌کند و بی‌اعتنای آن به حقوق‌بشر که دیگر نیازی به گفتن ندارد.


آنها هم‌چنان به نقض محدودیتهای بین‌المللی با پیشبرد برنامه موشکی خود ادامه می‌دهند .


رژیم ایران نیرویی برای ویرانی و بی‌ثباتی در خاورمیانه و سراسر جهان است.


رژیم ایران شبه‌نظامیان شیعی در عراق را تأمین مالی و تسلیحاتی می‌کند و تسلیحات و نیروی نظامی برای رژیم بیرحم اسد در سوریه تأمین می‌کند.


از حزب‌الله تروریست در لبنان حمایت می‌کند و شورشیان حوثی یمن را با تسلیحات پیشرفته تأمین می‌کند.



صدها پرسنل نظامی آمریکا در عراق را با بمبهای کنار جاده‌یی (آی . یی. دی) که توسط نیروهای رژیم تأمین شده بود، کشته یا مجروح کرده است.


و به هر ترتیب در همین لحظه رژیم ایران بیشترین تلاش خود را می‌کند تا در روند انتخابات آمریکا روزانه و مستمر با پوش سایر منابع اطلاعات جعلی دخالت کند ولی ما منشاء آنرا می‌دانیم و کاری را که باید، انجام خواهید داد تا آنرا متوقف کنیم.


با گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان رژیم ایران به سلامتی مردم بی‌اعتنایی کرد و از انتشار اطلاعات مربوط به شیوع بیماری جلوگیری کرد.


سران رژیم ایران پیشنهادات کشور ما، آمریکا را در کمک به مبارزه با ویروس کرونا و تأیید تیم های پشتیبانی پزشکی از سازمانهای انسان‌دوست بین‌المللی را رد کردند و به واقع به‌نظر می‌رسد که برای آزار رساندن به شهروندان ایرانی هیچ محدودیتی برای خود قائل نیستند


مردم ایران شایسته رسیدگی و مراقبت و حفاظت بهتری از جانب دولت خود هستند.


و باید که اجازه دهد از منافع کمکهای انسان‌دوستانه که از تحریم‌ها معاف است استفاده شود.


یکی از موانع زندگی بهتر برای مردم ایران از میان بردن قاسم سلیمانی بود که اوایل امسال کشته شد.



رژیم شکست‌خورده ایران هرکاری که توانسته انجام داده است تا که آن فرمانده نیروی قدس را شهید نشان دهد ولی ما همه می‌دانیم که تروریسم، تنها هدف او بود.


او شخص بدی بود او حرفه خود را صرف چیزی کرده بود که خارج از مرزهای تمدن است و آنچه هر کشور متمدنی به‌عنوان رفتار قابل‌قبول می شناسد


او تظاهر می‌کرد که یک مقام نظامی عالی‌رتبه است در حالی که یک تروریست در یونیفرم نظامی بود.


خوشبختانه آن فردشیطانی که دشمن قسم خورده آزادی و دموکراسی بود را آمریکا حذف کرد و صادقانه بگویم این حذف او فرصتی برای ماست در حالی که آنها تلاش می‌کنند دوباره سرپا شوند و تصمیم بگیرند چه کسی جایگاهی را که سلیمانی داشت بگیرد.


به‌رغم امیدهای دولت پیشین آمریکا برای مدراسیون، رژیم ایران بعد از برجام فقط به گسترش اقدامات ویرانگر خود پرداخت. برجام کارآیی نداشت. افزایش تحریم‌ها علیه رژیم ایران واکنش درخوری در برابر تجاوزگری مداوم رژیم ایران است. سیاست تحریم رژیم ایران بهترین ابزاری است که ما در اختیار داریم تا بتوانیم از این رژیم حسابرسی کنیم و باید این سیاست را حذف کنیم.



به نظر من روشن است که فعالیت‌های این رژیم طی دو سال گذشته و پس از توافق هسته‌یی تغییری نکرده است.


من همواره در کنار شما و مبارزات شما برای اطمینان از این‌که ساکنان اشرف فراموش نشوند، ایستاده‌ام. یا این‌که تعهدات ما نسبت به این ساکنان فراموش نشود. من و شما بهمراه بسیاری از همکاران کنونی و سابقم به‌طور مشترک تلاش کردیم تا به قولمان عمل کنیم. من دو سال پیش بسیاری از شما را در آلبانی ملاقات کردم. در همان ملاقات در رأس هیأتهای کنگره به همراه رهبران کشور آلبانی بودم. از آن زمان تاکنون رهبران آلبانی شامل رئیس‌جمهور این کشور به دیدن من در دفترم در واشنگتن آمده‌اند و درباره کارهایی که باید انجام شود و مواردی که باید در مورد ساکنان اشرف در آلبانی تفاهم داشته باشیم صحبت کردیم.


نکته مهم دیگر این‌که اکنون فرصت بیشتری داریم تا به جای تمرکز روی خارج کردن ساکنان اشرف از عراق، روی رژیم ایران متمرکز باشیم. البته این هم حائز اهمیت است که به دست‌اورد و پیشرفتهایی که آنها در ساختن و احیای محل جدیدشان در آلبانی داشته‌اند، توجه کنیم.


در خلال سالهایی که با این رژیم مبارزه کرده‌ایم، دست آوردهای خارق‌العاده‌یی داشته‌ایم. ما باید به تمرکزمان روی از بین بردن خطر مبرم رژیم ادامه دهیم، در عین‌حال چشم خود را از آنچه در داخل ایران و در رابطه با مردم ایران می‌گذرد برنداریم. نگرانی ما نباید منحصر به حمله آنها به ما یا دوستان ما خارج از ایران باشد، بلکه ما باید نگران حملات روزانه‌یی که علیه مردم ایران اعمال می‌شود نیز باشیم که از طریق قیامها، تظاهراتها و اعتصابهایشان خواستار تغییر رژیم شده‌اند. ما بواقع شاهد افزایش اعتراضاتشان طی دو سال گذشته بوده‌ایم. مردم به این مبارزه ادامه داده‌اند. بسیاری از شما یا به‌طور مستقیم در این مبارزه دخیل هستید یا برای تشویق این مبارزه تلاش می‌کنید. به‌رغم ابعاد وحشیگری این رژیم یا شکنجه‌های جسمی و روحی علیه مردم یا حتی شقاوت احکام قضایی آنها یا به‌رغم شمار زیاد اعدامهای زندانیان سیاسی، یا بدرفتاری که با فعالان سیاسی و روزنامه‌نگاران به‌طور روزانه در ایران می‌شود، شما به رهبری این مبارزه ادامه داده‌اید. ما باید به پیام مردم ایران گوش کنیم. آنها شعار مرگ بر دیکتاتور می‌دهند.


مردم ایران شایسته دولتی غیرمذهبی هستند که به حکومت قانون، آزادی بیان و تساوی حقوق قومی و مذهبی احترام بگذارد. آمریکا در کنار مردم ایران که جان و زندگی خود را روزانه در معرض خطر قرار می‌دهند تا این آینده را محقق کنند، می‌ایستد. من افتخار می‌کنم که در کنار شما برای مقاومت در برابر این رژیم سرکوبگر برای آزادی ایستاده‌ام و افتخار می‌کنم که امروز در این رخداد بسیار مهم در کنار شما هستم.



سناتور تد کروز - کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری –عضو سنای آمریکا


سلام


از همگی شما به‌خاطر شرکت در این اجلاس مهم تشکر می‌کنم. مفتخرم که امروز برای شما سخنرانی می‌کنم. امیدوارم که این مباحث آموزنده و سازنده باشند.


مدت طولانی بر این عقیده بوده‌ام و پیش از این نیز در این‌باره با یکدیگر صحبت کرده‌ایم که مطلقاً ضروری است که مقامات رژیم را به‌خاطر شکنجه، نقض حقوق‌بشر و جنایاتشان علیه انسانیت پاسخگو قرار دهیم.


اخیراً به ما یادآوری شد که رژیم هر شناعتی را مرتکب می‌شود بدون اعتنا به اعتراض قوی جامعه جهانی. وقتی که آنها با شکنجه از نوید افکاری اعتراف گرفتند و سپس او را در همین روزهای اخیر کشتند. ما باید رژیم و همه کسانی که وسیله چنین جنایتی را برای آن فراهم کردند پاسخگو قرار دهیم.


پرونده نفرت‌انگیز نقض حقوق‌بشر جمهوری اسلامی با جاه‌طلبیهای اتمی آن اکیداً پیوند دارد. من مفتخرم که سنا را در نبرد علیه توافق فاجعه‌بار اتمی بایدن و اوباما با رژیم ایران رهبری کردم؛ از همان ابتدا که مذاکرات آغاز شد.


از هنگامی که آمریکا به درستی از این توافق خارج شد من به این مبارزه ادامه دادم و برای توقف معافیتهای نفتی با موفقیت فشار وارد کردم. هم‌چنین برای توقف معافیتهای برنامه اتمی غیرنظامی. من از دولت ترامپ برای این‌که به درستی مکانیزم ماشه را فعال کرد سپاسگزارم. این گام نهایی برای از بین بردن این توافق مصیبت‌بار است.


رژیم مستبد و شیطانی ایران به پشتبانی مالی و صدور تروریسم ادامه می‌دهد و جان ما و امنیت ملی ما و متحدان ما را به خطر می‌اندازد. با استفاده از اختیارات جاری خود برای فعال کردن مکانیسم ماشه ما گام ضروری برای مقابله با تجاوز رژیم ایران را برداشته‌ایم. تا رژیم را از منابعش محروم کنیم و گسترش و به کار گیری برنامه اتمی رژیم ایران را به میزان قابل توجهی کند کنیم. اگر این تحریم‌ها را فعال نکرده بودیم، تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه رژیم ایران رفع می شد و به چین اجازه می‌داد که میلیاردهادلار سلاح به آخوندها بفروشد.رژیم ایران به‌طور مداوم محدودیتهای اتمی را قبل، در حین و بعد از مذاکرات توافق نقض کرده است. آخوندها هم‌اکنون به‌طور سیستماتیک در حال پیشروی برای دست‌یابی به سلاح اتمی هستند.


البته کارهای زیادی باقی مانده است که باید انجام شوند. من متعهد باقی می‌مانم مثل شما که می‌دانم متعهد هستید که مطمئن شویم، این رژیم حاکم بر ایران سرانجام به زیر کشیده شود.


در حالی که این اجلاس را برگزار می‌کنید من بهترین آرزوها را برای شما می‌کنم. متشکرم و خدانگهدار.



سناتور رابرت منندز - رئیس دموکراتها در کمیتهٔ روابط خارجی سنای آمریکا


سلام بر همگی.


خوشحالم که یکبار دیگر به شما می‌پیوندم تا در کنار مردم ایران بایستیم در حالی که آنها به نبرد برای حقوق‌بشر پایه‌یی خود ادامه می‌دهند و تا رژیم ایران را برای نقض جاری حقوق‌بشر و حمایتش از تروریسم پاسخگو قرار دهیم.


هم‌چنان که پیش از این در سال جاری گفتم، خرسندم از این‌که می‌بینم امروز بسیاری از هموطنانتان به شما در آلبانی پیوسته‌اند. امنیت و سلامت شما ثابت می‌کند که فداکاری و تعهد به نبرد برای اهدافتان می‌تواند موقعیت شما را ارتقا دهد. امیدوارم که روزی تمام ایرانیان در سلامت و کرامت انسانی و آزادی زندگی کنند. متأسفانه رژیم ایران هم‌چنان به ما دلائلی می‌دهد که به چنین آینده‌یی شک کنیم و به جهان نشان می‌دهد که هیچ قصدی برای تغییر سیاست های زورمدارانه و شنیع خود ندارد.


در هفته گذشته با وجود درخواستهای جهانی و داخلی، رژیم ایران قهرمان کشتی نوید افکاری را بدار آویخت. جرم او شرکت در اعتراض علیه رژیم بود. بدون هیچ مدرکی و با اعتراف‌گیری اجباری رژیم او را محکوم کرد که یک مأمور مخفی را کشته است. ما می‌دانیم دلیل واقعی که می‌خواستند او را ساکت کنند چه بود. او صدای قویی برای بی‌صدایان علیه یک رژیم سرکوبگر و صدای عدالت خواهی برای هموطنانش بود.


طی سال گذشته شاهد بودیم که رژیم ایران بارها در صحنه بین‌المللی ثابت کرد که علاقه‌یی به صلح با همسایگانش یا احترام به حقوق‌بشر مردم ایران ندارد. اضافه بر نقض حقوق مردمش در داخل، رژیم ایران به حمایتش از تروریسم و حمایت از رژیم وحشی بشار اسد ادامه می‌دهد و مسیرش برای رسیدن به سلاح اتمی را هم‌چنان می‌پیماید.


اگر چه در کنگره ما ممکن است روشهای متفاوتی در مورد بهترین شیوه برخورد با تهدید رژیم ایران را داشته باشیم اما مطمئن باشید که ما علیه نقض حقوق پایه‌یی شهروندان ایران توسط رژیم، سرکوب زنان و محروم کردن آنها از حقوق پایه‌یشان، زندانی کردن فعالان صلح‌جو و تهدید روزنامه‌نگاران متحد هستیم. افزون بر اینها، ما در تلاشهایمان برای جلوگیری از این‌که رژیم ایران کماکان به صدور ایدئولوژی خود به شکل تروریسم و فعالیت‌های بی‌ثبات کننده ادامه دهد متحد هستیم. ما هم‌چنین در ممانعت از این‌که رژیم ایران بتواند همسایگانش و جهان را با سلاح اتمی تهدید کند متحد هستیم. ما باید در تلاشهای دیپلماتیک در همآهنگی با شرکای هم نظر با ما و در همآهنگی با کسانی که نقش حقوق‌بشر و ارزشهای دموکراتیک را ارج می‌گذارند شرکت کنیم.


یک بار دیگر از شما برای کاری که از جانب مردم ایران می‌کنید. سپاسگزاری می کنم.



سناتور جین شه‌هین - عضو کمیته‌های روابط خارجی و قوای مسلح سنای آمریکا


سلام من سناتور جین شه‌هین هستم. از این‌که مرا دعوت کردید تا امروز با شما صحبت کنم متشکرم. این یک کنفرانس مهم است که در زمانی تعیین‌کننده برای ایران و جامعه بین‌المللی برگزار می‌شود.


رژیم حاکم بر تهران به نقض فاحش حقوق‌بشر علیه مردم و نقض حقوق‌بشر در درگیریهایی که در سراسر منطقه از آنها حمایت می‌کند ادامه می‌دهد. حمایت رژیم ایران از سازمانهای تروریستی و از رژیمهای سرکوبگر هم‌فکر خودش باعث بی‌ثبات کردن کشورها و مانع صلح در سراسر منطقه بوده است. این رژیم در داخل کشورمانع آزادی اجتماع، آزادی بیان و آزادی انجمن ها می‌شود. فعالیت‌های مسالمت‌آمیز را با محکومیت‌های شدید زندان جواب می‌دهد. مدافعان حقوق‌بشر دستگیر و شکنجه می‌شوند. متأسفانه این تاکتیکهای ظالمانه در اواخر سال گذشته نمایان بود، وقتی که صدها هزار نفر از مردم ایران به خیابان‌ها ریختند تا خواهان تغییر و یک دولت عادلانه بشوند که مانع آزادیها و فرصتهای آنها نباشد. این رژیم به‌جای گوش دادن به مردم ایران با نیروی مسلح جواب آنها را داد.


به این دلیل من یکی از ارائه کنندگان مشترک لایحه‌یی هستم که از حقوق مردم ایران حمایت می‌کند تا آینده‌شان را خودشان انتخاب کنند و سرکوب رژیم ایران علیه تظاهرات مشروع را محکوم می‌کند.


ایالات متحده باید مدافع حقوق‌بشر در تمامی محلها باشد و هر گونه ناعدالتی را در هر مکانی محکوم کند. به این دلیل ما از مردم ایران در حالی که برای حقوق‌بشر و آزادیها مبارزه می‌کنند حمایت می‌کنیم.


از همه شما که در این برنامه آنلاین شرکت کردید به‌خاطر تلاش سخت شما تشکر می‌کنم و مشتاق ادامه مبارزه همراه شما هستم.



سناتور راب پورتمن رئیس زیرکمیتهٔ تحقیقات سنای آمریکا


سلام من سناتور ایالات متحده راب پورتمن هستم.


از جامعه ایرانیان مقیم آمریکا در اوهایو تشکر می‌کنم که از من دعوت کردند با شما در مورد اهمیت تلاش برای یک دولت آزاد و دموکراتیک در ایران صحبت کنم. دولتی که از مردم و از آرزوهای آنها برای زندگی بهتر برای خودشان و خانواده‌شان حمایت کند.


درگیری ما با مردم ایران نیست بلکه با رژیم بنیادگرایی است که در حال حاضر مردم ایران را سرکوب می‌کند. ما باید به نشان‌دادن قدرت در مقابل تلاشهای رژیم ایران در تضعیف حاکمیت قانون بین‌المللی و هم‌چنین گسترش تروریسم جهانی ادامه دهیم .


من از مواضع دولت آمریکا در قبال رژیم ایران حمایت کرده‌ام و به پشتیبانی از یک سیاست قاطع که مانع دست یافتن آنها به تسلیحات اتمی و صدور بحران در سراسر منطقه می‌شود ادامه خواهیم داد.


مردم ایران شایسته دولتی بهتر از این هستند که داراییهایش را به‌جای هزینه کردن برای اولویتهای داخلی صرف نیروهای مزدور و تروریسم می‌کند.


اعدام اخیر کشتی‌گیر نوید افکاری با اتهامات ساختگی نمونه دیگری از یک رژیم فاسد است که توجهی به حقوق‌بشر پایه‌یی مردم ندارد.


اجازه بدهید صریح و روشن باشم مشکل ما با مردم ایران نیست که از جانب دولت سرکوبگرشان برای بیش از ۴دهه با رفتاری ناشایست مواجه بوده‌اند.


من از تشکلهایی مانند شما ایرانیان مقیم آمریکا که به آزادی عشق می‌ورزید و به ایستادگی در برابر بربریت آخوندها ادامه می‌دهید دلگرم می‌شوم تا این‌که به دنیا نشان دهید که مردم ایران بیش از همه چیز خواهان آزادی هستند.


از کار با اهمیت شما در این رابطه تشکر می‌کنم. خدا نگهدار شما



سناتور مارتا مک‌سالی - عضو کمیتهٔ قوای مسلح سنای آمریکا


سلام من سناتور مارتا مک‌سالی هستم.


از جامعه ایرانیان مقیم آریزونا و اعضای جامعه ایرانیان مقیم آمریکا تشکر می‌کنم که از من برای سخنرانی در این اجلاس برای حمایت از یک ایران آزاد دعوت کردند.


من از مردم ایران را می ستایم که جانشان را در معرض خطر قرار می‌دهند تا علیه رژیم آدمکش ایران اعتراض کنند آمریکا در کنار اعتراض کنندگان است و خواستار حقوق خدادادی آنها برای آزادی است.


 ۲۶سال در ارتش خدمت کردم و ۶بار به خاورمیانه و افغانستان اعزام شدم. . . مستقیماً شاهد تروریسمی بودم که رژیم ایران آن را علیه بسیاری از مردم بیگناه شعله‌ور کرد.


 کاملاً از کارزار فشار حداکثری پرزیدنت ترامپ علیه رژیم ایران حمایت می‌کنم. با به‌کار گیری تمامی عناصر قدرت ملی هم‌چون اقتصاد و دیپلماسی و اطلاعاتی و اقدام نظامی پیشگیرانه. من خوشحالم که رئیس‌جمهور این قاطعیت را داشت که فرمان نابودی سرکرده تروریستها قاسم سلیمانی را صادر کرد که مسئول قتل بیشماری از ایرانیان و آمریکائیان بوده است.


من به سایر سناتورها پیوسته‌ام که با ارائه طرح‌های بسیاری فقط در همین سال کمک کرده‌اند تا رژیم ایران را پاسخگوی اقداماتش کنیم.


آمریکا و جامعه جهانی باید رژیم ایران را هم‌چنان پاسخگو بدانند؛ برای نقض حقوق‌بشر و اعمال شنیع اش.


ما باید تلاش کنیم گسترش خطرناک تسلیحات اتمی رژیم، تروریسم و سرکوب شهروندان خاتمه یابد.جهان ما نمی‌توان به ثبات برسد وقتی اصلی‌ترین حکومت حامی تروریسم به فعالیهایش ادامه می‌دهد.از شما به‌خاطر تلاشهایتان برای یک ایران آزاد و دموکراتیک تشکر می‌کنم. آمریکا در کنار شما در نبرد برای یک آینده بهتر برای مردم ایران قرار دارد.



پیام سناتور کریستن جیلیبرند -عضو کمیتهٔ قوای مسلح سنای آمریکا


باعث خوشوقتی است که به همه کسانی که در اجلاس برای حمایت از آزادی ایران شرکت کرده‌اند درود بفرستم. من هم‌چنین احترامات خودم را تقدیم همه سخنرانان امروز می‌کنم که به این تلاش مهم برای حمایت از دموکراسی و آزادی مردم ایران پیوسته‌اند.


من از سازمانهایی هم‌چون انجمن ایرانیان مقیم نیویورک که بخشی از سازمان ایرانیان مقیم آمریکا است برای مبارزه در جهت یک ایران آزاد و دموکراتیک و عاری از تسلیحات اتمی قدردانی می‌کنم.


ما اقدامات آنها را همراه با تمامی کسانی که در برابر حاکمیت حرف حق را می‌زنند تا حقوق‌بشر، برابری جنسیتی و بردباری مذهبی و قومی در ایران پیشرفت کند قدر می‌شناسیم.


قدردانی من متعلق به همه شما برای ثبات قدم و تعهدپذیریتان و برای کارهای مهمی است که انجام می‌دهید .


لطفاً بهترین آرزوهای من را برای یک گردهمایی پرنشاط و قدرتمند بپذیرید.



پیام سناتور ران جانسون -رئیس کمیته امنیت داخلی و امور دولتی سنای آمریکا


سناتور ران جانسون، رئیس کمیته امنیت داخلی و امور دولتی در سنای آمریکا، طی پیامی خطاب به «کنفرانس حمایت از ایران آزاد، ضرورت تحریم و حسابرسی از رژیم ایران» تأکید کرد:


دهها سال است که رژیم ایران به سرکوب مخالفان و سرکوب تظاهر کنندگان پرداخته و نوید افکاری جدیدترین قربانی وحشیگری رژیم حاکم بر ایران است.


سناتور جانسون افزود: ایالات متحده آمریکا اعدام نوید را محکوم می‌کند و به ایستادن در کنار مردم ایران ادامه می‌دهد


آری به رجوی نه به ملاها آنها تروریست هستند و باید بروند


رجوی یس ملاز نو دی آر تروریست دی ماست گو


مطالب مرتبط


کنفرانس سیاست در قبال ایران ضرورت تحریم و حسابرسی از رژیم – وب نگار – یک قدم تا آزادی


سرنوشت ایران و ایرانی را چه کسی می‌نویسد؟


لطفا به اشتراک بگذارید: