ایجاد رعب و وحشت در جامعه ملتهب با اعدام قیام آفرینان – قیام آفرین – قسمت اول تا سوم

قیام آفرین – ایجاد رعب و وحشت در جامعه ملتهب با اعدام قیام آفرینان – قسمت اول – ۳۱شهریور۹۹


گفتگو با اسحاق علی نژاد

فاشیسم دینی حاکم بر ایران دست به جنایت جدیدی زد و مصطفی صالحی از زندانیان قیام دیماه ۹۶ را

در زندان دستگرد اصفهان اعدام کرد. شهید مصطفی صالحی ۳۰ساله در کهریزسنگ اصفهان دستگیر شد و در یک دادگاه نمایشی تحت عنوان «کارگردان اغتشاشات کهریزسنگ نجف‌آباد» به اعدام محکوم شد.ایجاد رعب و وحشت در جامعه ملتهب با اعدام قیام آفرینان – قیام آفرین – قسمت اول تا سوم

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران اعدام وحشیانه زندانی قیامی مصطفی صالحی را قویاً محکوم کرد و گفت: رژیم پلید ولایت فقیه که در اثر کارزارهای میلیونی اعدام نکنید و لغو فوری حکم اعدام، به عقب‌نشینی از اعدام ۸زندانی قیام مجبور شد، با این اعدام جنایتکارانه می‌خواهد تلافی کند و با ایجاد جو رعب و وحشت، از بالا گرفتن خیزشهای مردمی جلوگیری کند.

خانم رجوی افزود ملل متحد و کشورهای عضو و سازمانها و مجامع بین‌المللی باید بلادرنگ این اعدام جنایتکارانه را محکوم کنند. هیات بین‌المللی حقیقت‌یاب برای بازدید از زندانهای ایران و دیدار با زندانیان بیش از هر زمان ضروری است.

دژخیمان رژیم آخوندی علاوه بر شکنجه و اذیت و آزار دستگیر‌شدگان قیام در زندانهایی مانند گوهردشت، اوین، تهران بزرگ و ... آنها را قبل از انتقال به این زندانها در بازداشتگاههای موقت و مخفی وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی مانند پلیس امنیت گیشا، پلیس امنیت اسلامشهر، پلیس امنیت نیلوفر و پلیس امنیت شهریار به‌شدت مورد شکنجه قرار داده‌اند. زندان عبرت شیراز یک شکنجه‌گاه مخوف است که صدها زندانی قیام توسط اطلاعات سپاه در آن شکنجه می‌شوند.

شورشگران پیروزی می سازند – بازگشایی مدارس بحرانی بر بحرانهای دیگر نظام آخوندی – قسمت دوم


گفتگو با فرید معدومی


قیام آفرین – محکومیت اعدام شقاوت بار نویر شورشگر توسط قضائیه جلادان – قسمت سوم


گزارشی از آکسیون اشرف نشانها در کلن آلمان



مطالب مرتبط

تاثیر اعدام نوید افکاری شورشگر بر زندانیان سیاسی – قیام آفرین – قسمت اول تا سوم

اعدام زندانی قیام مصطفی صالحی برای ایجاد جو رعب و وحشت و جلوگیری از خیزشهای مردمی-فراخوان مریم رجوی

لطفا به اشتراک بگذارید: