فاجعه کرونا در ایران تحت حاکمیت آخوندها – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – فاجعه کرونا در ایران تحت حاکمیت آخوندها – ۱مهر۹۹ - قسمت اول


گفتگو با پروفسور فیروز دانشگری – پروفسور جراحی دانشگاه اوهایو

ایران در وضعیت قرمز کرونایی ؛ شرایطی کاملا قرمز در اغلب استانهافاجعه کرونا در ایران تحت حاکمیت آخوندها – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

ایران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته و در استان قم وضعیت شبه انفجاری است. رئیس ستاد کرونای استان تهران خواستار دورکاری کارمندان و بازگشت محدودیت های کرونایی شده است.

سیما لاری گفت: جهان گیری ویروس کرونا، سراسر کشور را به وضعیت قرمز رسانده است.

سخنگوی وزارت بهداشت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند واستانهای کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند. لاری تاکید کرد: همه‌گیری این ویروس در کشور همچنان روبه افزایش است و اغلب استان‌های کشور در وضعیت قرمز قرار دارند.

زالی روز دوشنبه ۳۱ شهریور در حاشیه جشنواره شهیدرجایی استان تهران به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کلانشهر تهران بالاترین چگالی روابط پرخطر اجتماعی را دارد و در ساعات پیک شاهد ازدحام و شلوغی بیش از حد در اماکن عمومی از جمله وسایل حمل و نقل عمومی است.
وی با بیان اینکه موج جدید شیوع این بیماری در تهران شروع شده است، افزود: در این شرایط حساس سفرهای درون شهری با وسایل حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس باید کاهش یابد.

تیک تاک – تملق گویهای گران قیمت برای خامنه ای – قسمت دوم


گفتگو با بابک رهنورد در نگاهی متفاوت


تیک تاک – بازگشت تمامی تحریمها و مکانیزم ماشه – قسمت سوم


گفتگو با میثم ناهید



مطالب مرتبط

تحریمهای جدید آمریکا علیه رژیم آخوندی – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

فاجعه کرونا در ایران - خامنه‌ای که اولین مسئول فاجعه کروناست پس از هفته‌ها سکوت توپ را به زمین مردم انداخت 













لطفا به اشتراک بگذارید: