زیر سقف های مدارس کرونا وجود ندارد - قضاوت با شما

قضاوت با شما – زیر سقف های مدارس کرونا وجود ندارد – ۲مهر۹۹


نگاهی به ادعای جدید نظام آخوندی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست ستاد مقابله با کرونا به شیوع این بیماری در میانزیر سقف های مدارس کرونا وجود ندارد - قضاوت با شما

مدارس کودکان نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون ۱۷۸کودک کرمانشاهی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند

که ۱۳نفر از آنها فوت کردند. به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا ۳۰شهریور، محمدابراهیم شکیبا با اشاره به

تشدید وضعیت بیماری کرونا در این استان گفت: باید والدین را ترغیب کنیم که کودکان خود را به مدرسه نفرستند و آموزش را از طریق فضای مجازی پیگیری کنند. وی با اشاره به شروع پیک‌سوم بیماری کرونا در کشور گفت: میانگین بستریهای کرمانشاه از میانگین کشوری بالاتر است. شکیبا یادآور شد: از ابتدای بازگشایی مدارس تاکنون برای ۸۷مدرسه در زمینه رعایت نشدن شیوه نامه‌ها تذکر صادر شده است.

بر اساس آمار‌های به دست آمده تعداد بیمارانی که ابتلا آنها به بیماری کرونا قطعی اعلام شده است در نیمه دوم شهریورماه نسبت به نیمه دوم مرداد ماه بیش از ۲برابر شده است. وی نسبت به رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی در زندانهای استان گفت: ایجاد قرنطینه و نقاهتگاه باید در زندانهای استان مورد توجه قرار گیرد.

کرونا در مدارس

فاجعه زمانی آغاز شد که روحانی گفت: «امسال سال انضباط دقیق دانش آموزانه. چیزی شبیه پادگانهای آموزشی نیروهای مسلح».

یک سایت حکومتی در مطلبی با عنوان «فوت ۱۳ کودک کرمانشاهی بر اثر بیماری کرونا» نوشت: «تاکنون ۱۷۸کودک کرمانشاهی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که ۱۳نفر از آنها فوت کردند».

تلویزیون رژیم: «فوت سه کودک خوزستانی بر اثر کرونا هیچ کودکی از کرونا در امان نیست. رئیس بهداشت دانشگاه جندی شاهپور اهواز از ابتلای نزدیک به صد کودک در مدارس به کرونا خبر داد».

آخوند روحانی: «ثابت می‌کنیم دوگانگی سلامت و آموزش، دوگانگی خانه و مدرسه نادرست است».

مطالب مرتبط


نوید قهرمان شهادتت مبارک – قضاوت با شما

فوت ۱۳کودک کرمانشاهی بر اثر بیماری کرونا



لطفا به اشتراک بگذارید: