ابراز نگرانی دروغین خامنه ای و واقعیتی به نام استراتژی کلان تلفات کرونایی – از دروغ تا واقعیت

از دروغ تا واقعیت – ابراز نگرانی دروغین خامنه ای و واقعیتی به نام استراتژی کلان تلفات کرونایی


نگاهی به ابراز نگرانی دروغین خامنه ای و آخوندی روحانی در رابطه با بیماری کرونا

خامنه‌ای روز۳۱شهریور نسبت به تلفات کرونا ابراز نگرانی کرد و در همین ایام آخوند حسن روحانی ابراز نگرانی دروغین خامنه ای و واقعیتی به نام استراتژی کلان تلفات کرونایی – از دروغ تا واقعیت

نیز از کاهش مراعات مردم گلایه کرد. این در حالی است که آنها با راه‌اندازی مراسم عزاداری،

بازگشایی مدارس و برگزاری کنکور عامل این وضعیت شدند.

خامنه‌ای شیادانه به ابراز نگرانی از تلفات کرونا پرداخت و آنرا با سقوط هواپیما مقایسه کرد: «یک کلمه راجع به مسأله کرونا بگم. کرونا را دست کم نگیرید. روزی ۱۵۰هموطن از دست برند؟ این چیز کوچکیه؟ بعضی‌ها تقویم مناسبی، ارزیابی مناسبی ندارند از این قضیه. فرض کنید هر دو روز یکبار یک هواپیمای ۳۰۰نفره سقوط کنه همه شون بمیرند. این چیز کمی است؟ ما هر روزی ۱۵۰نفر، ۱۴۰نفر، ۱۷۰نفر متوفی داشته باشیم این چیز کمی است؟» .

در برابر این ابراز نگرانی دروغین، واقعیتهایی سرسخت و جود دارد از جمله این‌که خامنه‌ای با اطلاع کامل از ورود ویروس کرونا از اعلام آن جلوگیری کرده بود.

او می‌خواست با برگزاری کارناوال ۲۲بهمن و نمایش انتخابات مجلس، در برابر قیام آبان، کمر راست کند. اما پس از شکست در این راهپیمایی و انتخابات، فرصت را غنیمت شمرد و استراتژی کلان تلفات کرونایی را طراحی و برنامه‌ریزی کرد.
او که اکنون نسبت به کرونا اینچنین ابراز نگرانی می‌کند روز ۱۳ اسفند۹۸، در حالی که خودش تمامی پروتکل‌ها را رعایت می‌کرد ویروس کرونا را امری عادی جلوه داد و گفت: «این بلا به‌نظر ما بلای آن‌چنان بزرگی نیست، از این بلاها بزرگتر هم وجود داشته و داره، و مطلب آخر هم این است که مسأله یک مسأله گذرا»

مطالب مرتبط


دروغی به نام مراعات پروتکلها و واقعیتی سرسخت به نام موج سوم کرونا – از دروغ تا واقعیت

محرم و استراتژی کلان‌ تلفات کرونایی و سپر انسانی در برابر قیام

لطفا به اشتراک بگذارید: