چرا نظام آخوندی زندانیان قیام آبان ۹۸ را آزاد نمی کند – قیام آفرین – قسمت اول تا سوم

قیام آفرین – چرا نظام آخوندی زندانیان قیام آبان ۹۸ را آزاد نمی کند؟ – قسمت اول – ۹مهر۹۹


گفتگو با اسحاق علی نژاد

دژخیمان رژیم آخوندی علاوه بر شکنجه و اذیت و آزار دستگیر شدگان قیام در زندانهایی مانند گوهردشت، اوین، تهران بزرگ و ... آنها را قبل از انتقال به این زندانها در بازداشتگاههای موقت و مخفی وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی مانند پلیس امنیت گیشا، پلیس امنیت اسلامشهر، پلیس امنیت نیلوفر و پلیس امنیت شهریار به‌شدت مورد شکنجه قرار داده‌اند. زندان عبرت شیراز یک شکنجه‌گاه مخوف است که صدها زندانی قیام توسط اطلاعات سپاه در آن شکنجه می‌شوند.چرا نظام آخوندی زندانیان قیام آبان ۹۸ را آزاد نمی کند – قیام آفرین – قسمت اول تا سوم

در میان بازداشت شدگان قیام ۹۸ شمار زیادی کودکان و نوجوانان زیر ۱۸سال به چشم می‌خورد که شدیداً شکنجه شده‌اند. از جمله الف - ک را با شوکر، باتون و شلاق شکنجه کردند و ناخنش را کشیدند. الف - م زندانی دیگری است که کمتر از ۱۸ سال داشت و با شوکر شدیداً شکنجه شده بود. شماری از بازداشت شدگان آبان ماه ۹۸ بارها مورد تجاوز قرار گرفته‌اند. یک روش دیگر شکنجه این است که آب سرد در کف سلول باز می‌کنند و زندانی روزها در همین وضعیت در سلول باقی می‌ماند و دچار پا درد و کمر درد و عوارض وخیم دیگر می‌شود.

ع-ر در بند ۲۴۰ اوین با چشم بسته به‌شدت مورد شکنجه قرار گرفت. سپس او را به محل دیگری بردند و گفتند وصیت بکن چون الآن می‌خواهیم ترا اعدام می‌کنیم. همه صحنه برای اعدام چیده شده بود. چهارپایه زیر پای زندانی گذاشتند و ساعتها این شکنجه روانی را ادامه دادند.

شورشگران پیروزی می سازند – سپاه پاسداران جهل و جنایت چگونه اقتصاد را غارت کرد؟ – قسمت دوم


گزارشی از غارت سرمایه های میهن توسط سپاه پاسداران


قیام آفرین – سقوط کارگران به قعر دره فقر – قسمت سوم


گفتگو با احمن کامیاب


مطالب مرتبط


گسترش کرونا و افزایش دردناک مبتلایان و فوت کرونایی – قیام آفرین – قسمت اول و دوم

زندانیان قیام در شکنجه‌گاههای مخوف نظام آخوندی 
لطفا به اشتراک بگذارید: