کرونا و گناه آخوندها - قضاوت با شما

قضاوت با شما – کرونا و گناه آخوندها! – ۱۴مهر۹۹


نگاهی به سخنان آخوندهای حکومتی در رابطه با علل کرونا

با این وجود روحانی در راستای اجرای تاکتیک «کلان تلفات و سپر انسانی در برابر سرنگونی و قیام» وکرونا و گناه آخوندها - قضاوت با شما

در توافق با خامنه‌ای بر این خواست اصرار می‌ورزد. وی با بی‌تفاوتی نسبت به پیک‌های جدید کرونا که

می‌تواند به‌خاطر بازگشایی مدارس بروز کند، با صراحت بر «اولویت آموزش حضوری» تأکید کرد؛

اما برای پاک کردن دست رژیم از این جنایت، تلاش کرد پای اولیاء دانش‌آموزان را به میان بکشد. شیخ مکار دجالانه خواستار مشارکت خانواده‌ها در امر بازگشایی مدارس شد تا در صورت بروز پیک‌های جدید کرونا، گناه و مسئولیت را به گردن آنها بیاندازد و دست رژیم را از این جنایت پاک کند.

«من از خانواده‌های عزیز می‌خواهم که آنها هم مشارکت کنند بدون مشارکت آنها امکان‌پذیر نیست یک دستورالعملی است که فرزند عزیز ما از خانه که می‌خواهد حرکت کند اون دستورالعمل را باید مراعات بکند در مسیر راه باید مراعات کند اگر در سرویس است باید مراعات بکند تا دم درب مدرسه تو مدرسه باید مراعات کنند و وقتی هم که خارج می‌شود باز هم باید مراعات کند تا به خانه برسد پس هم خانواده‌ها هم معلمین و همه آنهایی که می‌توانند در این زمینه یاری کنند و کمک کنند باید دست به دست هم بدهیم».

پیش‌تر نیز میرزایی وزیر آموزش و پرورش رژیم مزورانه سلامت دانش‌آموزان را یک «وظیفهٔ مشترک» خوانده و خواستار «همراهی» خانواد‌ه‌ها شده بود: «البته مسئولیت سلامت بین آموزش و پرورش و خانواده‌ها مشترک است و سعی می‌کنیم در محیط مدرسه محیط سالمی را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم و خانواده‌ها باید ما را در این مسیر همراهی کنند».

«ربیعی سخنگوی دولت نیز در اثبات همراهی با روحانی بر «اولویت آموزش حضوری» تأکید کرد

مطالب مرتبط

رئیس جمهور زن در نظام ولایت فقیه – قضاوت با شما

فرستادن دانش‌آموزان به میدان مین کرونا
لطفا به اشتراک بگذارید: