سازمان مجاهدین خلق ایران و حمایت مردمی – ماتریس – قسمت اول و دوم

ماتریس – سازمان مجاهدین خلق ایران و حمایت مردمی – قسمت اول – ۱۷مهر۹۹


میهمانان برنامه: عباس فیلی و پویا زارع

صورت مساله، مقاومت کردن یا مقاومت نکردن در برابر این رژیم است و نه داعیه تعداد و درصد رأیسازمان مجاهدین خلق ایران و حمایت مردمی – ماتریس – قسمت اول و دوم

در جامعه اختناق زده که قابل حصول و قابل اثبات نیست. تعیین درصد آراء و پایگاه اجتماعی

موضوعی مربوط به دوره بعد از اختناق است که در آن بتوان با به میدان آوردن مردم و

با صندوقهای رأی، بدرستی سنجش و ارزیابی کرد.

هر چیزی غیر از این، نادیده گرفتن سرکوب و اختناق و چشم پوشیدن بر ممانعت فاشیسم دینی از بروز اراده و تمایل اجتماعی است. این را نباید بر رژیم بخشید و نادیده گرفت و بعد به تئوری‌پردازی دربارهٔ درصد آراء یا پایگاه اجتماعی نشست .

در شرایطی که حتی اسم بردن از مجاهدین و به طریق اولی، کوچکترین اشاره به هواداری از مجاهدین سنگین‌ترین محکومیتها و مجازات‌ها را دارد و در شرایطی که رژیم دهها هزار نفر را به همین خاطر دستگیر و شکنجه و اعدام کرده است، چگونه می‌توان با یک نظرسنجی آزاد در بین مردم به درصد واقعی آرای مجاهدین دست یافت.

اینجاست که روشن می‌شود تمام حرفهایی که منابع ارتجاعی و استعماری و همسویان و پادوهای آنها درباره پایگاه نداشتن مجاهدین در داخل ایران می‌گویند، بیراهه، باطل و در دستگاه نادیده گرفتن اختناق به سود آخوندهاست. مگر این‌که امکان ریختن رأی آزادانه به صندوقها فراهم شود.

یک لحظه فرض کنید که طلسم اختناق در ایران آخوندزده شکسته و اجتماعات و انتخابات آزاد بدون هر گونه محدودیت، امکانپذیر است. در اینصورت بسادگی می‌توان این حقیقت را دریافت که هر یک از شما قطعاً بیش از هزار بار، تکثیر و طنین‌انداز می‌شود.

ماتریس – ایرانیان در تبعید امتداد مردم ایران در داخل کشور – قسمت دوم


نگاهی به حمایت مردمی از مجاهدین


مطالب مرتبط


فعال شدن مکانیسم ماشه و بازگشت تحریمهای سازمان ملل علیه رژیم–ماتریس– قسمت اول تا سوم

مبانی مشروعیت و مرزهای سرخ مقاومت
لطفا به اشتراک بگذارید: