درگذشت استاد شجریان و خشم و اعتراضات مردمی و وحشت نظام آخوندی – قیام آفرین

قیام آفرین – درگذشت استاد شجریان و خشم و اعتراضات مردمی و وحشت نظام آخوندی – ۱۹مهر۹۹


گفتگو با پرویز خزائی نماینده شورای ملی مقاومت در کشورهای نوردیک


مراسم تشییع استاد محمدرضا شجریان در آرامگاه فردوسی با حضور خانواده‌اش برگزار شد و پیکر استاد به خاک سپرده شد. در بیرون آرامگاه جمعیتی از مردم حضور دارند اما نیروی انتظامیدرگذشت استاد شجریان و خشم و اعتراضات مردمی و وحشت نظام آخوندی – قیام آفرین

با انبوهی از مأموران محل را محاصره کرده و اجازه نزدیک شدن مردم به آرامگاه را نمی‌دهد.

در حالی که اعلام شده بود مراسم خاکسپاری استاد شجریان ساعت هشت صبح برگزار می‌شود ولی

ساعت چهار و نیم صبح یک آمبولانس با اسکورت چند خودرو نیروهای امنیتی و انتظامی وارد محوطه آرامگاه فردوسی شد. ورود به محوطه داخلی آرامگاه فردوسی و محل خاکسپاری برای مردم ممنوع شده است

مأموران جنایتکار نیروی انتظامی مسیرهای ورود به مشهد و توس را مسدود کرده‌اند. این نیروها از شب گذشته به‌طور گسترده، مردمی که برای مراسم خاکسپاری استاد شجریان از شهرهای دیگر راهی مراسم خاکسپاری بودند، به شهرهای خود بازگرداند.

رژیم آخوندی در وحشت از انتشار تصاویر دفن استاد شجریان و حضور گسترده مردم، اینترنت را در محوطه آرامگاه فردوسی با اختلال شدید مواجه و قطع کرده‌اند.

رژیم آخوندی محل تدفین پیکر استاد شجریان تغییر داد: به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا در حالی‌که روز گذشته در کنار محل دفن اخوان ثالث قبر استاد شجریان آماده‌سازی و تصویر آن منتشر شده بود، امروز محل دفن تغییر یافته و مکان جدیدی در کنار موزه در آرامگاه فردوسی در حال آماده‌سازی است.

جو امنیتی و قطع شبکه اینترنت توسط اپراتورهای تلفن همراه در توس، تصاویر محدود و گزیده شده توسط خبرگزاریهای حکومتی منتشر می‌شود. اینترنت همراه اول و ایرانسل در محل خاکسپاری استاد شجریان قطع شده است.

مطالب مرتبط


همصدا با مردم و استاد شجریان رو در روی نظام آخوندی – قیام آفرین – قسمت اول تا سوم

سوگ شجریان خشم مردمی و وحشت نظام - مروری بر رسانه‌ها
لطفا به اشتراک بگذارید: