استاد آواز ایران آسمانی شد - قضاوت با شما

قضاوت با شما – استاد آواز ایران آسمانی شد – ۲۰مهر۹۹


با درود به استاد محمدرضا شجریان استاد آواز ایران زمین

ساعت ۴ و نیم صبح شنبه ۱۹مهر خاکسپاری شجریان استاد بلند آوازه موسیقی و هنر ایران در شهر توس استاد آواز ایران آسمانی شد - قضاوت با شما

در محاصره مأموران سرکوبگر برگزار شد. در مراسم تدفین شجریان تنها ۱۵۰ تا ۲۰۰نفر که اغلب از مقام‌های رژیم و مأموران امنیتی و لباس‌شخصی بودند مستقر بودند. بقیه حاضران خود را از شب قبل به محل رسانده یا به ناچار در محوطه بیرون آرامگاه فردوسی ایستاده بودند.

رسانه‌های حکومتی با درج تصویر سرکردگان رژیم هنرکش آخوندها، نوشتند: این مراسم ساعت هشت صبح روز شنبه با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برخی از مدیران خراسان رضوی هم‌چون مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان، فرماندار شهرستان مشهد، شهردار مشهد، جمعی از اعضای شورای این شهر» برگزار شده است.

ممانعت رژیم از حضور مردم در خاکسپاری شجریان

رژیم آخوندی در وحشت از تکرار تجمع تهران که با شعار مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه‌ای همراه بود، با بستن راههای منتهی به توس مانع از حضور گسترده مردم در مراسم بدرقه استاد شجریان شد. در محل آرامگاه رژیم آخوندی اینترنت را مختل کرده بود.

جمعیتی که از قبل در محل مستقر شده بودند اجازه نیافتند هنگام خاکسپاری بر مزار استاد شجریان حاضر شوند. آنها در بیرون محوطه از طریق وایداسکرین مراسم را نظاره می‌کردند.

هنگام اسم بردن از روحانی رئیس‌جمهور ارتجاع و وزیر سانسورچی ارشاد رژیم در محوطه آرامگاه جمعیت حاضر آنها را هو کردند. خبر درگذشت شجریان باعث راهپیمایی گسترده‌ای در تهران شد. جمعیت شعارهای سیاسی "دیکتاتورها می‌میرند، شجر هرگز نمیرد، یا ننگ ما ننگ ما صدا و سیمای

مطالب مرتبط


کرونا و گناه آخوندها – قضاوت با شما

ترس رژیم از محبوبیت شجریان استاد آواز ایران و تبدیل مراسم خاکسپاری و بزرگداشت به قیام
لطفا به اشتراک بگذارید: