کنفرانس اینترنتی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن - افشای تاسیسات جدید برای ساختن بمب اتمی

افشای تاسیسات جدید برای ساختن بمب اتمی-کنفرانس اینترنتی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن

افشای مرکز جدید رژیم آخوندی برای ساختن بمب‌اتمی


کنفرانس آنلاین


در دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا


واشنگتن -۲۵مهر۹۹


افشای مرکزجدید اتمی رژیم- دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا


دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا طی کنفرانسی استمرار برنامه ضدایرانی اتمی آخوندها برای تضمین بقای فاشیسم مذهبی را افشا کرد.


در این کنفرانس که روز جمعه ۲۵مهر در واشنگتن با شرکت خبرنگاران از طریق آنلاین برگزار گردید، مرکز جدید اتمی رژیم آخوندی در منطقه سرخه حصار و فعالیت‌های ادامه‌دار سازمان پژوهشهای نوین دفاعی، «سپند» افشا شد.


مدیر این مرکز در منطقه سرخه حصار، سرتیپ پاسدار محسن فخریزاده مهابادی از مهره‌های اتمی شناخته شده سپاه پاسداران است و هدف مشخصی که این مرکز دنبال می‌کند کسب توانایی ساختن بخشی از بمب اتمی است و در همین راستا برخی از بخشهای سپند از جمله گروه ژئوفیزیک موسوم به گروه چمران، به این محل منتقل شده است.


مدیر گروه ژئوفیزیک «سپند»، محمد جواد ذاکر، و معاون وی حآمد عابر، کارشناس ژئوفیزیک است و یکی از مأموریتهای آنها انجام آزمایشهای انفجاری زیرزمینی و ثبت تأثیر انفجار هاست.


در کنفرانس آنلاین دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشنگتن هم‌چنین جزییات جدیدی از ساخت سایت اتمی در شمال شهر آباده توسط سپاه پاسداران، فاش شد و تأکید شد تخریب این سایت در سال۱۳۹۸ توسط سپاه پاسداران برای پاکسازی آثار فعالیت‌های هسته‌یی نظامی بوده است:


صحبت‌های سونا صمصامی با ترجمه در صحنه


افشاگری امروز ما یکبار دیگر همین واقعیت را اثبات می‌کند که برجام مانع فعالیت‌های آخوندها برای کسب تسلیحات اتمی نشد و رژیم تعهداتش خودش را که در برجام شمرده شده بود، نقض کرده است. این فعالیت‌ها از زمان توافق برجام در سال۲۰۱۵ و حتی قبل از خروج آمریکا از توافق اتمی صورت گرفته است.


صحبت‌های علیرضا جعفرزاده


واقعیت این است که کسب تسلیحات اتمی جزء لاینفک استراتژی آخوندها برای بقای حکومتشان است. با افزایش اعتراضها در ایران که به‌روشنی آن‌را در قیام سراسری آبان۹۸ مشاهده کردیم و با تغییر تعادل‌قوا در منطقه به‌زیان رژیم آخوندی، این رژیم بیش از هر زمان دیگر به دستیابی به بمب (اتمی) نیاز دارد.


ساده‌لوحانه است که فکر کنیم با امتیاز دادن به‌رژیم و نادیده‌گرفتن موارد نقض، رژیم رفتارش را تغییر خواهد داد. این امر اتفاق نیفتاده و اتفاق نخواهد افتاد و افعی هرگز کبوتر نمی‌زاید.


سپند در فوریه ۲۰۱۱ تأسیس شد و همان سازمانی است که نظارت می‌کند بر همه تسلیحات اتمی رژیم . ما خودمان در ژوئیه ۲۰۱۱ فاش کردیم این سازمان را و بعد هم آژانس در گزارشهای بعدی خود به آن اشاره کرد و بعداً این سازمان لیست‌گذاری شد. واقعیت این است که سپند به فعالیت‌های خودش ادامه می‌دهد. ساختار کلی آن نه تنها دست نخورده است بلکه پرسنل آن هم دست نخورده است. رئیس سپند محسن فخری‌زاده است. این همان محسن فخری‌زاده است همان کسی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دنبال مصاحبه با او بود. این خود فخری‌زاده است در کنار محمد نجار وزیر دفاع قبلی رژیم در دوره اول احمدی‌نژاد. و کنارش هم احمد وحیدی است. او هم وزیر دفاع در دروه دوم رئیس‌جمهوری احمدی‌نژاد از سپاه قدس پاسداران. هم‌چنین نعمان غلامی از سرگردگان سپاه پاسداران.


این سایت متعلق به سپند هست در منطقه سرخه حصار واقع شده. چند سال ساختار آن ادامه داشته است. نقشه تهران را اینجا با هم داریم. نقشه‌یی که شرق تهران را نشان می‌دهد. این محلی هست که سازمان سپند در سرخه حصار ساخته شده. اگر عکس را قدری بزرگتر کنیم می‌بینیم که اینجا موقعیت سایت سرخه حصاره. جالب این‌که این سایت در یک مجموعه منطقه نظامی ساخته شده. کلیت این مجموعه منطقه نظامی هست و توسط نیروهای سپاه پاسداران کنترل می‌شود.


نگاهی به خود این سایت داشته باشیم. سایت جدید هست که افشا می‌کنیم که متعلق به سپند هست. و نقش دارد در ساخت تسلیحات اتمی برای رژیم ایران و ایران آن را اینجا مخفی نگه‌داشته است. ما الآن امروز داریم آنرا افشا می‌کنیم و به‌روشنی نشان می‌دهد که پروژه تسلیحات اتمی رژیم ایران تا همین امروز ادامه دارد.


رئیس گروه ژئو فیزیک سپند فردی هست به نام دکتر محمد جواد ذاکر. او استاد دانشگاه موسوم به بهشتی هست. معاون او فردی هست به نام حآمد عابر. او هم متخصص ژئو فیزیک است. گروه ژئو فیزیک سازمان سپند پروژه‌های مرتبط با آزمایش زمینی اتمی کار می‌کند. اینجا محل سایتی هست که چند سال پیش افشا شد و اسمش مریوان بود. سایت مریوان در نزدیکی آباده که به آن سایت آباده هم می‌گفتن. این قسمت از اطلاعات جدید آنرا امروز می‌خواهم اینجا فاش کنم که کل این سایت و کل این منطقه و منطقه اطرافش که خیلی منطقه گسترده‌یی هم هست، تماماً توسط سپاه پاسداران کنترل می‌شود. کسی اجازه ندارد برود آنجا. چه به‌لحاظ تجهیزاتی که آنجاست و معادنی که آنجاست و هر چیز دیگری که هست متعلق به سپاه پاسداران است. راههایی که به اینجا منتهی می‌شود توسط سپاه پاسداران کنترل می‌شود. دور آن سیم خاردار زده‌اند و کسی اجازه ورود به اینجا را ندارد.


مطالب مرتبط


لطفا به اشتراک بگذارید: