دروغ بزرگ خامنه ای که سفرها باعث شیوع بی محابای کرونا می شود – از دروغ تا واقعیت

از دروغ تا واقعیت – دروغ بزرگ خامنه ای که سفرها باعث شیوع بی محابای کرونا می شود – ۲۵مهر۹۹


خامنه ای گفت که سفرها باعث می شود که شیوع بی محابا و بدون قابلیت کنترل انجام بگیرددروغ بزرگ خامنه ای که سفرها باعث شیوع بی محابای کرونا می شود – از دروغ تا واقعیت

ولی‌فقیه ارتجاع برای رساندن پیامش، به‌شیوه‌یی غیرمعمول از توئیت استفاده کرد که نشانهٔ دستپاچگی اوست. آن قدر دستپاچه و سراسیمه که روا نمی‌دید در این شرایط به‌شدت ملتهب و ناپایدار دو روز دیگر صبر کند و روز جمعه به‌مناسبت ۲۸صفر به‌صحنه بیاید. خامنه‌ای در توئیت خود نوشت:
«ضابطه‌گذاریها برای شرایط کرونا بایستی حاکمیتی و الزامی باشد. از مدتها پیش به‌رئیس‌جمهور محترم و مسئولان گفته‌ام که بایستی الزام بشود. بعضی از فعالیت‌ها و سفرها بایستی ممنوع بشود. بعضی از سفرها موجب می‌شود که شیوع بی‌محابا و بدون قابلیت کنترل کرونا انجام بگیرد که واقعاً مایه تأسف است».

قبل از پرداختن به مضمون این توئیت و هدف خامنه‌ای از آن لازم است بر شرایط کنونی صرفاً در رابطه با کرونا، اندکی درنگ کنیم: به گزارش خبرگزاریهای بین‌المللی و اذعان مقامات رژیم، حتی بر اساس آمارهای ساختگی رژیم که چند برابر کمتر از واقعیت است، ایران به‌لحاط ابتلا به‌کرونا و مرگ و میر ناشی از آن، در رتبهٔ دوم (پس از هند با جمعیت یک میلیارد و ۴۰۰میلیون نفر) قرار دارد و نسبت به‌جمعیت در رتبهٔ اول است.

این البته بر پایه آمارهای ساختگی رژیم است. در حالی که خبرگزاری آسوشیتدپرس (۲۱مهر) با استناد به‌یک گزارش اخیر مجلس نوشت: «آمار مبتلایان به‌کرونا در ایران ۸ تا ۱۰برابر بیشتر از آمار رسمی است». به‌این ترتیب ایران حتی در قدر مطلق آمار مربوط به‌کرونا هم در دنیا در رتبهٔ اول است. اظهارات پراکندهٔ مهره‌ها و مقامات رژیم طی همین یکی دو روز اخیر نیز همین را اثبات می‌کند.

ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اذعان به‌این که ایران جزو ۵‌کشوری است.

مطالب مرتبط


از دروغ تا واقعیت – دروغی به نام قابل جمع بودن عزاداری و سلامت

ابعاد فاجعه؛ گریز خامنه‌ای از آتش خشم مردم

لطفا به اشتراک بگذارید: