اتحادیه اروپا ۷ تن از وزیران جدید دیکتاتور سوریه را به لیست تحریم ها افزود

۷ تن از وزیران جدید دیکتاتور سوریه را اتحادیه اروپا به لیست تحریم ها افزود

اتحادیه، ۷ تن از وزیران جدید دیکتاتور سوریه را به‌لیست تحریم‌ها افزود


شورای وزیران اتحادیه ۷تن از وزیران جدید دیکتاتور سوریه را به لست تحریم‌ها افزود.


این شورا اعلام کرد تمام این وزیران که در سال۲۰۲۰ منصوب شده‌اند مسئول "سرکوب غیرنظامیان در سوریه" هستند. بر اساس این تحریم‌ها حسابهای بانکی این افراد در قلمرو اتحادیه اروپا مسدود شده و سفر آنها به کشورهای عضو این اتحادیه ممنوع است با تصمیم شورای اتحادیه اروپا، تعداد مقام‌های تحریم‌شده رژیم اسد توسط اتحادیه اروپا به ۲۸۰نفر رسید.


وزارت بهداشت آلبانی روز شنبه اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته با انجام۱۲۸۹ آزمایش کرونا، ۲۷۳ مورد ابتلای جدید شناسایی شد. و ۵ بیمار کرونایی جان باختند. آمار کل مبتلایان۱۶۷۷۴ نفر و جان‌باختگان ۴۴۸ نفر است.


 اروپا روز جمعه ۲۵مهرماه با تحریم ۷تن از وزرای رژیم بشار اسد؛ آنها را در لیست تحریم‌های خاص خود قرار داد.


 اروپا با اعلام این‌که افراد تحریم شده در فاصله ماه مه تا اوت سال جاری، عهده‌دار مناصب خود شده‌اند متهم به دست‌داشتن در اقدامات سرکوب‌گرانه علیه غیرنظامیان سوریه هستند.


پیش‌تر نیز ا اروپا در ماه مه گذشته تمدید تحریم‌ها را به مدت یک سال دیگر علیه سران نظام بشار اسد را بر اساس حمایت‌های آنها از سیاست‌های خون‌ریزانه این نظام علیه مردم سوریه اعلام کرد.


لازم به توضیح است که لیست‌های سیاه در بردارنده نام ۲۳۷مسئول و ۷۰مرکز اقتصادی می‌باشد که علاوه بر مسدود شدن دارائی‌های آنها، هم‌چنین ممنوعیت ورود به کشورهای اتحادیه اروپا را اعمال می‌کند.


مطالب مرتبط


اتحادیه اروپا لیست تحریم افراد و نهاد رژیم را تمدید کرد – در یک نگاه – ۱۵مهر۹۹


اتحادیه اروپا ۷مقام رژیم بشار اسد را در لیست تحریم قرار داد


لطفا به اشتراک بگذارید: