ارعاب حربه رژیم آخوندی برای ممانعت از قیام – مجله اجتماعی اقتصادی

مجله اجتماعی اقتصادی – ارعاب حربه رژیم آخوندی برای ممانعت از قیام – ۲۶مهر۹۹


نگاهی به موضوعات اجتماعی و اقتصادی میهن

نیروی انتظامی سرکوبگر برای ارعاب و سرکوب مردم به‌ویژه جوانان، اخیراً در تهران چند جوان را تحت عنوانارعاب حربه رژیم آخوندی برای ممانعت از قیام – مجله اجتماعی اقتصادی

«اراذل و اوباش» در انظار مردم مورد ضرب و شتم و شکنجه و تحقیر قرار داد، اما این عمل ضدمردمی

باعث نفرت عموم مردم شد و در رسانه‌های اجتماعی نیز بازتاب منفی گسترده‌یی داشت.

پاسدار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت تهران اعلام کرد پلیس در برخورد با اراذل و اوباش حالت تهاجمی دارد.

آخوند ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه با تأکید بر این‌که امنیت نظام «مسأله مهم و محوری است» گفت: «جای کسانی که می‌خواهند امنیت جامعه را مختل کنند در زندان است… مسئولان اجرایی و قضایی هرگز نباید اجازه دهند احدی کوچه و خیابان را ناامن کند» (روزنامه همدلی ۲۰ مهر۹۹).

گرداندن جوانان در خیابان‌ها و توهین و تحقیر آنها در انظار عمومی آن‌چنان باعث نفرت مردم شده، که بعضی از رسانه‌های حکومتی هم مجبور شدند به خشم مردم نسبت به آن اعتراف کنند.

روزنامه شرق ۲۱مهر۹۹ نوشت: «فیلم‌هایی از گرداندن افرادی تحت عنوان اراذل و اوباش به دست نیروهای ویژه انتظامی خبرساز شد. انتشار این تصاویر در فضای مجازی با انتقادها و واکنش‌های زیادی همراه شد».

سرکردگان نیروی انتظامی هدف از چنین جنایتی را مبارزه «با اراذل و اوباش» عنوان کرده‌اند، اما واقعیت این است صحنه‌ای که از شکنجه جوانان در ملأعام ایجاد کرد به‌منظور ایجاد فضای رعب و گرفتن زهر چشم از جوانان و مهار وضعیت انفجاری جامعه‌است. زیرا چشم‌انداز طغیان مجدد اعتراضات مردم وجود دارد، آن‌هم در شرایط وخیم اقتصادی و شیوع گسترده کرونا که جامعه را در حالت انفجاری و امنیت نظام را به خطر انداخته‌است.

مطالب مرتبط


نگاهی به وضعیت زندگی و مشکلات آتش نشانها تحت نظام ولایت فقیه – مجله اجتماعی اقتصادی

ارعاب حربه رژیم برای مقابله با قیام
لطفا به اشتراک بگذارید: