اخراج رسمی مزدور اطلاعات آخوندی احسان بیدی از آلبانی

شورای ملی مقاومت ـ کمیسیون امنیت و ضدتروریسم - اخراج رسمی مزدور اطلاعات آخوندی احسان بیدی از آلبانی


لنگررسانه‌های آلبانی از جمله تلویزیونهای تاپ چنل، ویژن پلاس، یورو نیوز، فکس نیوز و سایت کوهایانه از حکم اخراج و بازداشت یک مأمور دیگر سرویس مخفی رژیم ایران خبر دادند.


وزارت کشور آلبانی در روز ۱۷ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۶ مهر ماه ۱۳۹۹) حکم رسمی اخراج مزدور اطلاعات آخوندی احسان بیدی از این کشور را به‌عنوان «فرد نامطلوب» صادر کرد


و آن را به فوریت با بازداشت مزدور و انتقال وی به یک مرکز بسته به اجرا گذاشت.



یورو نیوز اعلام کرد:«یک ایرانی دیگر ”نامطلوب“ شناخته شد.


او متهم است که برای سرویس مخفی علیه مجاهدین کار کرده است». بیدی تا زمانی که کشور دیگری حاضر به قبول او شود در کمپ بسته در بازداشت خواهد بود.


به دستور وزارت اطلاعات، مزدور بیدی و دیگر مزدوران و سایت‌های تابعهٴ وزارت بدنام، پس از انتقال این مزدور به کمپ بسته، برای سرپوش گذاشتن بر فضیحت و جلوگیری از ترس سایر مزدوران،


در دروغهای زنجیره ای ادعا کردند که مجاهدین می‌خواستند او را بکشند اما دولت آلبانی وی را به محل امن منتقل کرده است!



گرداننده سایت اینترلینک اطلاعات آخوندها مزدور خدابنده نوشت:


«به گفته پلیس آلبانی، مأموران مجاهدین خلق که به اعضای سابق در تیرانا نفوذ کرده‌اند برای کشتن احسان بیدی نقشه کشیده‌اند.


در حالی که پلیس در حال تحقیق برای بازداشت عامل نفوذ کننده (عامل تروریستی مجاهدین خلق) است آقای بیدی به یک مکان امن تحت حفاظت منتقل شده است».


سپس با همین الگو مزدور بیدی ادعا کرد: «طبق گفته پلیس آلبانی مجاهدین توطئه کرده‌اند که من را بکشند.


پلیس الآن من را به‌خاطر حفاظتم به نقطه امن منتقل کرده و می‌گویند الآن دنبال یک نفوذی در بین جدا شدگان هستند که می‌خواسته من را به‌دستور فرقه بکشد. بنده فعلاً مهمان هستم تا نفر نفوذی آدمکش مجاهدین را پیدا کنند».


اما روز بعد رسانه‌های آلبانی حکم رسمی اخراج و بازداشت مزدور را منتشر کردند و یکبار دیگر جعلیات اطلاعات آخوندها از قول پلیس آلبانی، برملا و مفتضح شد.



احسان بیدی که نخستین بار در اطلاعیه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ کمیسیون امنیت و ضدتروریسم افشا شده بود


اواز مرداد ۹۸ به‌خاطر جرایم ارتکابی به مدت یکسال در آلبانی در کمپ بسته به‌سر می‌برد.


در مرداد امسال مقامات ذیربط در آلبانی به وی فرصت دادند داوطلبانه خاک این کشور را ترک کند اما پلیس یونان مانع ورود او به این کشور شد و مزدور مزبور ناگزیر به تیرانا بازگشت داده شد.


شایان یادآوری است که این مزدور هرگز با مجاهدین به آلبانی نیامده و پس از تسلیم خودش به مأموران عراقی در فروردین ۱۳۹۲، در هتل مهاجر بغداد تحت کنترل نیروی قدس و اطلاعات آخوندها بوده است.


وزارت بدنام او را در همان سال ۹۲ از طریق عوامل خود در کمیساریا تحت عنوان پناهنده به آلبانی قالب کرد که در همان زمان، هم در بغداد و هم در تیرانا و هم در ژنو قویاً مورد اعتراض مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران قرار گرفت.


وی برای ایجاد یک سرپل و مأموریت های جاسوسی و تروریستی به آلبانی فرستاده شده بود. کمیسیون امنیت و ضدتروریسم در اطلاعیه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ عکس پاسپورت ایرانی او را منتشر کرد.



در مرداد ۹۹ آلبانی یک مأمور دیگر اطلاعات آخوندها به نام دانیال کسرایی (با پاسپورت تابعیت ایتالیا) را که در پوش خبرنگار علیه مجاهدین جاسوسی میکرد، اخراج نمود.


این فرد در بدو ورود به آلبانی مدتی در خانه احسان بیدی مستقر بود.


غلامرضا شکری یکی دیگر از مزدوران شبکه اطلاعات آخوندها در آلبانی که از همدستان بیدی بود نیز اکنون به‌خاطر جرایمی که مرتکب شده دستگیر و در زندان به‌سر می‌برد.


وی بارها در کارزارهای شیطان سازی رژیم علیه مجاهدین، مورد مصرف قرار گرفته است.


مقاومت ایران با توجه به توطئه‌های تروریستی رژیم در آلبانی و دیگر کشورهای اروپایی، پیوسته بر ضرورت محاکمه، مجازات و اخراج مأموران و مزدوران اطلاعات و سپاه و نیروی تروریستی قدس تأکید کرده است.


شورای ملی مقاومت


کمیسیون امنیت و ضدتروریسم


۲۸ مهر ۱۳۹۹ (۱۹ اکتبر ۲۰۲۰)


مطالب مرتبط:


اخراج رسمی مزدور اطلاعات آخوندی احسان بیدی از آلبانی


اخراج مأموران وزارت اطلاعات آخوندها از آلبانی-روزنامه پانوراما


لطفا به اشتراک بگذارید: