اهداف رژیم آخوندی از اعدام نوید شورشگر و پاسخی که گرفت – قیام آفرین

قیام آفرین – اهداف رژیم آخوندی از اعدام نوید شورشگر و پاسخی که گرفت – ۳۰مهر۹۹


گفتگو با حسین میرداماد و احمن کامیاب

به‌هر حال، این اظهارات، زمینه‌سازی برای اجرایی کردن خط جنایتکارانه‌ای است که از نیاز مبرم رژیم به‌تشدید فضای ارعاب اجتماعی در شرایط انفجاری کنونی ناشی می‌شود. اما بن‌بست همیشگی اینجا هم ظاهر می‌شود؛ همین اقدام خطر جرقه و انفجار به‌همراه دارد.اهداف رژیم آخوندی از اعدام نوید شورشگر و پاسخی که گرفت – قیام آفرین

رژیم همواره وقتی نیاز به‌ارعاب دارد به‌طور سنتی سراغ چند راه‌کار می‌رود که مقدم بر همه سرکوب زنان است. این بار نیز خلیفهٔ سفاک ارتجاع که به‌شدت از انفجار اجتماعی و قیام هراسان است، به‌این شیوه متوسل شده، چرا که نمی‌تواند، مستقیم و به‌طور علنی به‌سمت سرکوب و اعدام قیام‌کنندگان برود و آنها را هدف قرار بدهد، چون قیمت آن بسیار سنگینی است. همان‌گونه که دیدیم اعدام نوید شورشگر چه طوفانی هم در داخل و هم در فضای بین‌المللی علیه رژیم برانگیخت.

در یک اقدام ارعاب‌آمیز دیگر، پلیس ”امنیت اخلاقی“ رژیم، از چند هفته پیش با ارسال گسترده «پیامک بدحجابی» یا «کشف حجاب» صاحبان بسیاری از خودروها را به‌مراکز سرکوب احضار کرده‌اند.

اکنون در برابر این خط جنایتکارانه و زمینه‌سازی برای حملات اوباش آدمکش و اسیدپاش ولایت چه باید کرد؟

پاسخی که بارها تجربه و آزموده شده این است: آتش جواب آتش! چرا که این رژیم تنها زبان زور و قدرت را می‌فهمد. بنابراین باید با قدرت و قاطعیت بازوان جنایتکارش را قطع کرد و چنگالهایش را که به‌سمت نوامیس مردم ایران دراز شده، در هم‌شکست. «آتش جواب آتش!» عبارت راهگشا و نجات‌بخشی است که رشیدترین فرزندان مردم ایران در کانون‌های شورشی در راستای آن به‌پا خاسته‌اند.



مطالب مرتبط

شورش در زندان ارومیه و وضعیت این زندان – قیام آفرین

اهداف شکست‌خورده رژیم برای تشدید جو ارعاب
لطفا به اشتراک بگذارید: