بیانیه سالانه شورای ملی مقاومت ایران تنها جایگزین دمکراتیک و مستقل – قسمت چهاردهم

 قسمت چهاردهم - بیانیه سالانه شورای ملی مقاومت ایران تنها جایگزین دمکراتیک و مستقل


بیانیه سی ونهمین سالگرد تأسیس شورای ملی مقاومت ایران فصل هشتم –بخش اول



قطعنامه سرفصلی اکثریت نمایندگان منتخب مردم آمریکا


گردهماییهای جهانی ایران آزاد و اجلاس شورای ملی مقاومت


در آغاز چهلمین سال تأسیس شورا و سالگرد قیام ملی ۳۰تیر


کارزار عظیم سیاسی و بین‌المللی مقاومت در آستانهٴ ۳۰تیر در گردهمایی سه روزه جهانی ”ایران آزاد“ به اوج رسید و سپس با اجلاس سه روزه شورای ملی مقاومت، تنها جایگزین دموکراتیک و مستقل، تکمیل گردید.


قطعنامه سرفصلی اکثریت کنگره آمریکا در آستانهٴ ۳۰خرداد، در حمایت از قیام مردم ایران و طرح ۱۰ ماده‌ای خانم مریم رجوی و برقراری یک جمهوری دمکراتیک، غیرمذهبی و غیراتمی، یک پیام ماندگار تاریخی به مردم ایران است و توسط ۱۰تن رؤسای دموکرات کمیته‌های کنگره و هم ترازان جمهوریخواه آنها و ۱۱۳تن رؤسای دموکرات زیرکمیته‌ها و هم ترازان جمهوریخواه امضا شده است.


گردهمایی جهانی ایران آزاد در ۳۱، ۲۲۲نقطه را در ۱۰۲کشور به مدت ۳روز به یکدیگر وصل کرد. رسانه‌ها آن را «بزرگ‌ترین گردهمایی آنلاین جهانی» توصیف کردند.


واشینگتن تایمز آنرا یک شاهکار تکنولوژیکی خواند که برای نخستین بار در جهان صورت می‌گرفت


خانم مریم رجوی در این گردهمایی گفت: در توفان آبان به چشم دیدیم که آتش قیام‌ها به ناگهان در ۹۰۰نقطه کشور شعله‌ور شد و الگوی درخشانی از عملیات بزرگ سرنگونی خلق کرد. این قیام‌ها از دی ۹۶ تا آبان و دی ۹۸، در پی اصلاح رژیم نیست؛ بلکه می‌خواهد حکومت آنها را سرنگون کند. . .



بیانیه سی ونهمین سالگرد تأسیس شورای ملی مقاومت ایران -فصل هشتم


قطعنامه سرفصلی اکثریت نمایندگان منتخب مردم آمریکا :گردهماییهای جهانی ایران آزاد و اجلاس شورای ملی مقاومت


در آغاز چهلمین سال تأسیس شورا و سالگرد قیام ملی ۳۰تیر


۷۱- به‌رغم محدودیتهای فراگیرناشی از همه‌گیری ویروس کرونا در همه کشورها، اعضا و هوداران مقاومت ایران به موازات فعالیت‌های کانونها و جوانان شورشی در داخل میهن اسیر،


در عرصه سیاسی و در خارج کشور با ابتکار و خلاقیت نه تنها از فعالیت‌های خود نکاستند بلکه به کارزار سیاسی و بین‌المللی خود علیه رژیم شتاب جدیدی بخشیدند.


قطعنامه سرفصلی اکثریت نمایندگان منتخب مردم آمریکا در آستانهٴ ۳۰خرداد که یک پیام ماندگار تاریخی به مردم ایران است، ثمرهٴ تلاشهای وقفه‌ناپذیر مقاومت و پشتیبانان آنها با رژیم آخوندی در عرصهٔ بین‌المللی است.


کارزار عظیم سیاسی و بین‌المللی مقاومت در آستانهٴ ۳۰تیر در گردهمایی سه روزه جهانی ”ایران آزاد“ به اوج رسید و سپس با اجلاس سه روزه شورای ملی مقاومت، تنها جایگزین دموکراتیک و مستقل، تکمیل گردید.


در آستانهٴ ۳۰خرداد ۹۹ قطعنامه دو حزبی اکثریت نمایندگان منتخب مردم آمریکا در کنگره این کشور در حمایت از قیام مردم ایران، طرح ۱۰ ماده‌ای خانم مریم رجوی و برقراری یک جمهوری دموکراتیک، غیرمذهبی و غیراتمی منتشر شد.


این قطعنامه توسط ۲۲۱ نماینده شامل ۱۰تن رؤسای دموکرات کمیته‌های مجلس نمایندگان و هم ترازان جمهوریخواه آنها و ۱۱۳تن رؤسای دموکرات زیرکمیته‌ها و هم ترازان جمهوریخواه امضا شده است.



این قطعنامه با اشاره به توطئه انفجار گردهمایی مقاومت ایران در پاریس در ۹تیر ۱۳۹۷ از جمله تصریح می‌کند:


«از آنجا که در ۲ژوئیه ۲۰۱۸ دادستان فدرال در بلژیک اعلام کرد یک تو‌طئه تروریستی علیه گردهمایی ”ایران آزاد-آلترناتیو“ در روز ۳۰ژوئن ۲۰۱۸ برای حمایت از مبارزه مردم ایران برای آزادی را در هم شکسته است؛


آنجا که یک دیپلمات ارشد رژیم ایران مستقر در سفارت ایران در وین، پایتخت اتریش، در ارتباط با توطئه تروریستی طراحی شده، در حالی‌که در آلمان بود، دستگیر شده است؛


 آنجا که گردهمایی ایران آزاد برای ابراز حمایت از طرح ۱۰ ماده‌ای رهبر اپوزیسیون ایران خانم مریم رجوی برگزار شده بود که برای آینده ایران خواهان حق جهانی رأی دادن، انتخابات آزاد، اقتصاد آزاد، برابری زنان و مذاهب و ملیتها، سیاست خارجی بر پایه همزیستی مسالمت‌آمیز و یک ایران غیراتمی است؛


آنجا که، مطابق گزارش منتخب فعالیت‌های رژیم ایران در اروپا که توسط وزارت‌خارجه آمریکا در تاریخ ۵ جولای، منتشر شد،


”دو ایرانی مأمور رژیم ایران توسط مقامات آلبانی به اتهام تروریسم“ برای بمب‌گذاری علیه مراسم سال نو هزاران عضو مخالف ایرانی در تیرانا دستگیر شدند؛


از آنجا که دولت آلبانی در دسامبر ۲۰۱۸، سفیر رژیم ایران غلامحسین محمدی‌نیا و مصطفی رودکی، نماینده ویژه وزارت اطلاعات در آلبانی برای طراحی و اجرای اعمال تروریستی علیه مخالفان ایرانی و اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران را اخراج کرد؛



از آنجا که مردم ایران از حقوق اولیه آزادی محروم بوده و به همین دلیل دیکتاتوری سلطنتی را رد کرده و مخالف دیکتاتوری مذهبی هستند،


و از آنجا که در کنگره ۱۱۵ مجلس نمایندگان آمریکا در قطعنامه مصوب ۴۷۴۴ از ایالات متحده خواستار ”محکوم کردن نقض حقوق‌بشر علیه مخالفان ایرانی در قتل‌عام ۱۹۸۸ و در سرکوب تظاهر کنندگان در سالهای ۱۹۹۹، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۷ و فشار بر رژیم ایران برای دادن اطلاعات کامل به بستگان شهیدان در مورد محل دفن آنها شده است“ اکنون مقرر می‌کند:


۱-حملات تروریستی حمایت شده توسط رژیم ایران در گذشته و حال علیه شهروندان آمریکایی، مقامات آمریکا و مخالفان ایرانی، شامل عملیات تروریستی علیه شرکت‌کنندگان مخالف ایرانی در گردهمایی ”ایران آزاد“ در سال۲۰۱۸در پاریس محکوم گردد.


۲-به آژانسهای مرتبط با دولت آمریکا فراخوان می‌دهد که با متحدان اروپایی، شامل کشورهای بالکان کار کنند تا رژیم ایران را به‌خاطر تخطی از پروتکل‌های دیپلماتیک مورد حسابرسی قرار دهند.


هم‌چنین از دولتها می‌خواهد که از فعالیت‌های مخرب هیئتهای دیپلماتیک رژیم ایران جلوگیری کنند و به بستن سفارتهای آن از جمله بستن سفارت رژیم ایران در آلبانی اقدام نمایند.


۳-کنگره در کنار مردم ایران که به تظاهرات صلح‌جویانه و مشروع خود علیه رژیم سرکوبگر و فاسد حاکم ادامه می‌دهند، می‌ایستد.



۴- کنگره حق مردم ایران را برای برقراری یک جمهوری دمکراتیک، غیرمذهبی و غیراتمی به‌رسمیت می‌شناسد».


نمایندگان کنگره آمریکا در روز ۱۷ژوئن ۲۰۲۰ در یک کنفرانس اینترنتی قطعنامه اکثریت اعضای مجلس نمایندگان را اعلام کردند.


۷۲-در روزهای ۲۷و ۲۹ و ۳۰ تیرماه ۱۳۹۹، گردهمایی جهانی ایران آزاد برگزار شد.



این کنفرانس هموطنان را در ۳۰هزار نقطه در ایران و ۱۰۰کشور جهان در ارتباط مستقیم با مجاهدین در اشرف۳ گردهم آورد.


در این گردهمایی که همزمان با ۳۰تیر، سالگرد قیام تاریخی مردم ایران علیه ارتجاع و استعمار، برای بازگرداندن دولت ملی و دموکراتیک دکتر محمد مصدق در سال۱۳۳۱ و هم‌چنین سالگرد تأسیس شورای ملی مقاومت تنها جایگزین مستقل و دموکراتیک در سال۱۳۶۰ با شرکت گسترده و استقبال هموطنانمان برگزار شد،


بیش از هزار تن از رهبران سیاسی، پارلمانترها و شخصیتهای مختلف از آمریکا، کانادا، کشورهای اروپایی و عربی و اسلامی در آن شرکت و شماری از آنها سخنرانی کردند. برخی از این شخصیتها عبارتند از:


-نخست وزیران پیشین کشورهای کانادا، الجزایر و آلبانی: آقایان استیون هارپر، سید احمد غزالی، سالی بریشا و پاندلی مایکو



-اعضای سنای آمریکا:


سناتور مارکو روبیو (رئیس کمیته اطلاعات)، سناتور بن کاردین (رئیس دمکراتها در کمیته مشاغل)، سناتور رابرت منندز (رئیس دمکراتها در کمیته خارجی)، سناتور جان کورنین، سناتور مایک براون، سناتور تادیانگ، سناتور جان بوزمن و سناتور مارتا مک سالی


و نمایندگان کنگره: آقایان پال گوسار، لنس گودن، ماریو دیاز بالارت، دنی دیویس، دان بیکن، تیم بورچت، دونالد پین، دیوید ترون، رالف نورمن، تام امر، تام مک کلینتاش، تد دویچ، حکیم جفریز، وخانم شیلاجکسون لی


-وزرای خارجه پیشین فرانسه، ایتالیا، کانادا، لهستان، آلبانی، اسلواکی و یمن: خانم میشل آلیوماری و آقایان جولیو ترتزی، جان برد، آنا فوتیگا، لولزیم باشا، ادوارد کوکان، ریاض یاسین و خالد الیمانی


هم‌چنین آقای نیوت گینگریچ، رئیس پیشین کنگره آمریکا، بارونس بوتروید رئیس پیشین پارلمان انگلستان، مایکل کامینسکی و گابریلا موراوسکا نایب‌رئیسان سنای لهستان



۷۳-در این گردهمایی که در همبستگی با قیام مردم ایران و حمایت از کانون‌های‌شورشی و ارتش آزادی برگزار شد،


خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورا برای دوران انتقال حاکمیت به مردم ایران طی سخنانی به تحلیل شرایط و راه‌کارهای نجات مردم ایران از رژیم ولایت فقیه پرداخت و گفت:


«امروز زمین و زمان فریاد می‌زند که رژیم ولایت فقیه در موقعیت سرنگونی است.


هر چند ویروس فاشیسم دینی (ولایت فقیه) و ویروس متحد آن کرونا دست به دست هم داده‌اند تا مردم و جامعه ما را مأیوس و منفعل کنند،


اما در توفان آبان همه به چشم دیدیم که آتش قیام‌ها به ناگهان در ۹۰۰نقطه کشور شعله‌ور شد و الگوی درخشانی از عملیات بزرگ سرنگونی خلق کرد. این قیام‌ها از دی ۹۶ تا آبان و دی ۹۸، در پی اصلاح رژیم نیست؛ حرفی با آخوندها ندارد؛ چیزی از آنها نمی‌خواهد؛ بلکه می‌خواهد حکومت‌شان را سرنگون کند. . .


نسلی که در بحبوحه قیام اینچنین میخروشید که «مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر» و شعار میداد: «نه شاه می‌خوایم نه رهبر، نه بد می‌خوایم نه بدتر». و نسلی که «پشت به دشمن، رو به میهن» می‌گوید: «دشمن ما همینجاست دروغ میگن آمریکاست».


مقاومت ایران با گزارشهای دقیق و مستند عدد ۱۵۰۰ شهید را در قیام آبان، به ثبت داد. اما واقعیت بیش از این‌هاست.


انبوه اسناد افشا شده توسط کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت از سازمان اورژانس کشور که فقط اندکی از بسیار، آن‌هم فقط در تهران است، این را ثابت می‌کند.


از این قیام‌ها، پاسداران سیاسی، مبلغان، لابی‌ها و ریزه‌خواران ولایت فقیه نیز، همه مات شدند. زیرا تمام رشته‌های فریب و دروغ‌شان پنبه شد.



می‌گفتند دیگر متصور نیست که مردم ایران به قیام و انقلاب برای سرنگونی دست بزنند.


می‌گفتند تحولی در ایران رخ نمی‌دهد مگر از درون همین رژیم. و بارها این پندار آخوند‌ساخته را تکرار می‌کردند که مجاهدین پایگاهی در میان مردم ندارند.


در جستجوی مجاهدین جوان و نوجوان بودند که به‌ناگاه جاری‌شدن سیل‌آسای آنها را در خیابانهای شهرهای سراسر ایران به چشم دیده شد و همه به چشم دیدند و وقتی کار به دستگیری دانشجویان پیشرو و پیشتاز رسید، دیگر برنتابیدند.


این‌که آخوندها و خیل بازجوها و مستخدمان‌شان این طور علیه مقاومت و مجاهدین افسار گسیخته‌اند، دقیقاً به‌همین دلیل است.


آنها رژیم‌شان را در موقعیت سرنگونی می‌بینند و از این واقعیت به‌خود می‌پیچند که قیام‌ها و جوانان شورشی مسیر و استراتژی مجاهدین را در پیش گرفته‌اند».


خانم رجوی در بخش دیگری از سخنرانی خود، پس از اعلام یک دقیقه سکوت به یاد هموطنان جانباخته در اثر شیوع کرونا، درباره رویکرد شوم آخوندها برای فرصت سازی از کرونا با فرستادن مردم به قربانگاه و استراتژی کلان تلفات، گفت:


«این کشتار بیش از هر زمانی پرده از این واقعیت هولناک برداشته که چگونه آخوندها، بنیادهای بهداشت و درمان و تغذیه و رفاه جامعه را ویران کرده‌اند و بیش از هر کشوری در جهان، مردم ما را در برابر کرونا آسیب‌پذیر کرده‌اند.


مطلقاً نباید وضعیت کرونا در ایران را با سایر کشورها مقایسه کرد. خامنه‌ای در اسفندماه گذشته به صراحت گفت که می‌خواهد از کرونا برای رژیم فرصت و نعمت بسازد.


من بارها از جانب مقاومت ایران اعلام کرده‌ام که روند نامتعارف افزایش شمار قربانیان کرونا، حاصل سیاستهای جنایتکارانه و چپاولگرانه خامنه‌ای و روحانی است.



استراتژی اجساد و کلان‌تلفات انسانی برای سد بستن در برابر خطر قیام و سرنگونی و برای منفعل کردن، مأیوس کردن و بی‌حرکتی جامعه ایران است.


آنها مردم را بدون هر گونه کمک در پیشگیری و درمان، به سرکار می‌فرستند و درعین‌حال آنها را به‌دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مقصر و عامل شیوع کرونا معرفی می‌کنند.


کارگزاران رژیم می‌گویند در ماه تیر بیماری شبیخون زده است و «پرستاران مثل برگ پاییزی می‌ریزند» و دست‌کم ۱۵هزار تن از کادر درمانی به کرونا مبتلا شده‌اند‌.


درودهای بیکران به پزشکان و پرستاران فداکار که در این ماه‌ها با درد و رنج فراوان و مایه‌گذاری از جانشان برای نجات هموطنان‌مان یک دم آرام و قرار نداشتند. برای تقدیر از آنها یک دقیقه کف می‌زنیم. . .


در همین شرایط بحرانی آخوندهای حاکم از تخصیص بودجه برای مقابله با بیماری و حتی پرداخت حقوق پرستاران خودداری می‌کنند.


وزیر بهداشت همین رژیم می‌گوید از اول شیوع کرونا به‌رغم درخواست‌های مکررش برای اولین بار در خرداد ماه، فقط ۳۰۰میلیون یورو، یعنی ما به ازاء هر ایرانی ۳. ۵یورو، به این وزارت‌خانه برای مقابله با کرونا پرداخت شده که قابل مقایسه با هیچ کشوری در جهان نیست.



البته همین پول هم، در چرخ دنده فساد فراگیر حکومتی حیف و میل می‌شود.


ازآن طرف آخوندها در حین بحران نفس‌گیر کرونا به فرستادن یک ماهواره پر‌هزینه به فضا ادامه دادند.


همزمان، فعالیت جنگی و تروریستی در عراق و سوریه و یمن را ادامه دادند و فعالیت‌های شوم هسته‌یی را به سطح بالاتری رساندند.


وزیر دفاع رژیم اخیراً در مجلس ارتجاع گفت: ”‌در چهار سال گذشته. . . تقریباً به اندازه ۱۰سال قبل، ما موشک تولید کرده‌ایم“ .



راستی مخارج این فعالیت‌ها از کجا تأمین می‌شود؛ جز با خالی کردن سفره مردم محروم؟».


۷۴- خبرگزاری رویترز در شامگاه ۱۷ تیر۹۹ نوشت: «یک گروه اپوزیسیون ایرانی در تبعید که هدف بمب‌گذاری خنثی شده در فرانسه دو سال پیش بود روز جمعه گردهمایی در اینترنت برگزار کرد و با وجود شیوع ویروس کرونا به‌دنبال فشار بر دولت تهران بود.


شورای ملی مقاومت ایران، جناح فراگیر گروه اپوزیسیون تبعیدی که به‌دنبال پایان دادن به حکومت شیعی مسلمان در ایران است،


سنتاً گردهمایی انبوهی هر ساله در حومه پایتخت فرانسه برگزار می‌کرد. ۱۸ سناتور کنونی آمریکا در میان کسانی بودند که روز جمعه سخنرانی کردند.


هم‌چنین رودی جولیانی، وکیل شخصی پرزیدنت دونالد ترامپ، که مکرراً از این گروه حمایت کرده سخنرانی کرد. شورای ملی مقاومت گفت این گردهمایی به ۳۰هزار مکان در ایران و ۱۰۰کشور در سراسر جهان وصل بود.


مریم رجوی رهبر این گروه در خلال این گردهمایی ۶ ساعته گفت: ”مأموریت نسل ما سرنگونی رژیم جنایتکار آخوندها و احیای حقوق پایمال شده تمامی مردم ایران است“ .


این گردهمایی مجازی درست دو روز بعد از آن بود که در بلژیک به یک دیپلمات رژیم ایران (اسدالله اسدی) و سه نفر دیگر دستور داده شد به‌خاطر نقش آنها در توطئه خنثی شده برای حمله بمب‌گذاری در گردهمایی شورای ملی مقاومت در نزدیکی پاریس در سال۲۰۱۸، محاکمه شوند».


خبرگزاری فرانسه گزارش کرد: «گروه اپوزیسیون ایرانی در تبعید روز جمعه با حامیان معروف خود از اروپا و آمریکا، کنفرانس اینترنتی سالانه برای پافشاری بر قیام و تغییر رژیم در تهران برگزار کرد. . .


مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت گفت: ”اولین تعهد مردم و مقاومت ایران این است که این رژیم مذهبی را سرنگون کنیم و ایران را پس بگیریم“ .


او گفت ”حرف آخر این است که آخوندها هیچ راه‌حلی ندارند و رژیم آنها در تمامیت خود محکوم به سرنگونی است“ .



او گفت هواداران این سازمان ”جان خود را فدا می‌کنند تا شعله‌های قیام را روشن نگه دارند“ .


سخنرانان خارجی از جمله متیو آفورد، نمایندهٔ پارلمان انگلستان، و فیلیپ گوسلن، نماینده پارلمان فرانسه، و آنا فوتیگا، وزیر خارجه پیشین لهستان، بر پیام خانم رجوی تأکید می‌کردند. رودی جولیانی گفت:


”این رژیم در آستانه سقوط است“ . او گفت: ”تغییر رژیم در دسترس است به نومیدان گوش نکنید“».


واشنگتن تایمز ۳۰تیر ۹۹نوشت: «این گردهمایی که توسط شورای ملی مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران سازماندهی و برگزار شد،


تقریباً یک شاهکار تکنولوژیکی را رقم زد زیرا دهها هزار شرکت‌کننده از ۱۰۲کشور و ۳۰هزار نقطه مختلف در دنیا را از طریق زوم به هم وصل می‌کرد.


برخی از فعالان مقاومت ایران حتی از داخل ایران به گردهمایی وصل شدند و خطر جانی برای خود خریدند زیرا رژیم خامنه‌ای کارنامه‌ای مملو از سرکوب سبعانه علیه اپوزیسیون داخلی را دارد.


در پس این پیروزی لجستیکی یک پیام ساده از سوی شورای ملی مقاومت ایران مطرح شد و آن این‌که دوران حاکمیت آخوندها و پشتیبانان تروریست آنها به سر آمده است.


یک عضو مجلس آلمان، مارتین پاتسلت، گفت: مردم ایران خواهان تغییر و دمکراسی، و حقوق‌بشر و رونق اقتصادی هستند و دیگر گرسنگی نمی‌خواهند.



ارادهٴ این ملت بسیار قویتر از هر گونه اقدام سرکوبگرانهٴ رژیم ایران است. سناتور لیبرمن گفت:


قرارداد هسته‌یی و سایر سیاستها در میان همهٔ تلاشها برای ایجاد رفرم در رژیم تهران شکست‌خورده‌اند و تنها راه‌حل باقیمانده قیام مردم ایران برای استقرار دولتی جدید است.


بعد از همهٔ تلاشهای بی‌ثمر برای تغییر در رفتار این باند جنایتکار، که مردم و تاریخ و فرهنگ ایران را به گروگان گرفته‌اند، تغییر از سوی کانونهای شورشی در ایران ایجاد خواهد شد.


هنگامی که آنها مقاومت را تبدیل به شورش کنند، ما و سایر کشورهای جهان- مخصوصاً آمریکا - باید در کنار آنها بایستیم و از آنها حمایت کنیم. من مطمئنم که این روز نزدیک است».


در مورد «شاهکار تکنولوژیکی» مورد اشاره لنگرواشینگتن تایمز، رژیم و مزدورانش که به‌شدت گزیده شده بودند، به انواع تشبثات از جمله مراجعه به شرکت‌های ترتیب دهنده کنفرانس مبادرت کردند تا چیزی برای تخطئه و انکار ۳۰هزار نقطهٔ وصل پیدا کرده و آن را علیه مقاومت ایران مصرف و در بوق کنند.


اما ساعتها در پخش زنده، در هر لحظه ۴۸ میتینگ آنلاین که هر کدام ۴۹ نقطهٔ وصل را نشان می‌داد و ۱۳ یا ۱۴بار پشت سر هم می‌چرخید و تعویض می‌شد و برای مدعی جز سرافکندگی چیزی باقی نگذاشت.


آماردقیق نقاط وصل مورد تأیید شرکت‌های ترتیب دهنده کنفرانس در مجموع ۳۱، ۲۲۲نقطه بود که عکس و فیلم و اسناد آن در دبیرخانه شورا موجود و مجدداً قابل ارائه و انتشار است.


سایبری رژیم در حین پخش برنامه با هزاران حمله قصد اخلال داشت اما با تدابیر بازدارندهٴ متخصصان و ترتیب‌دهندگان کنفرانس خنثی و در هم کوبیده شد.


ادامه د‌ارد…


مطالب مرتبط


بیانیه سالانه شورای ملی مقاومت ایران تنها جایگزین دمکراتیک و مستقل – قسمت سیزدهم


بیانیه سالانه شورای ملی مقاومت ایران تنها جایگزین دمکراتیک و مستقل – قسمت دوازدهم


بیانیه سالانه شورای ملی مقاومت ایران تنها جایگزین دمکراتیک و مستقل – قسمت یازدهم


بیانیه سالانه شورای ملی مقاومت ایران تنها جایگزین دمکراتیک و مستقل – قسمت دهم


بیانیه سالانه شورای ملی مقاومت ایران تنها جایگزین دمکراتیک و مستقل – قسمت نهم


بیانیه سالانه شورای ملی مقاومت ایران تنها جایگزین دمکراتیک و مستقل – قسمت هشتم


بیانیه سالانه شورای ملی مقاومت ایران تنها جایگزین دمکراتیک و مستقل – قسمت هفتم


بیانیه سالانه شورای ملی مقاومت ایران تنها جایگزین دمکراتیک و مستقل – قسمت ششم


بیانیه سالانه شورای ملی مقاومت ایران تنها جایگزین دمکراتیک و مستقل – قسمت پنجم


بیانیه سالانه شورای ملی مقاومت ایران تنها جایگزین دمکراتیک و مستقل – قسمت چهارم


بیانیه سالانه شورای ملی مقاومت ایران تنها جایگزین دمکراتیک و مستقل – قسمت سوم


بیانیه سالانه شورای ملی مقاومت ایران- قسمت دوم


لطفا به اشتراک بگذارید: