گوگل کمپین دروغ پراکنی رژیم ایران و اقدامات تهدیدآمیز علیه رای دهندگان آمریکا را تایید کرد

 کمپین دروغ پراکنی رژیم ایران و اقدامات تهدیدآمیز علیه رای دهندگان آمریکا گوگلرا تایید کرد


گوگل با تأیید اظهارات جامعه اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد


کمپین دروغ‌پراکنی رژیم ایران با هدف قرار دادن ۲۵ هزار نفر


به اقدامات تهدیدآمیز علیه رأی دهندگان آمریکا دست‌زده است


بیزینس اینسایدر اول آبان ۹۹ گزارش کرد: کمپانی گوگل می‌گوید کمپین دروغ‌پراکنی در ارتباط با رژیم ایران ۲۵ هزار نفر از صاحبان ایمیل را هدف قرار داده است.


کمپانی بدینوسیله اظهارات مقامات اطلاعاتی آمریکا مبنی بر این‌که برای رأی دهندگان دموکرات ایمیلهای تهدیدآمیز ارسال شده است را مورد تأیید قرار می‌دهد.


گوگل گفت کمپین دروغ‌پراکنی در ارتباط با رژیم ایران تلاش کرده است تا ۲۵ هزار ایمیل به حسابهای جی میل ارسال کند ولی تنها ۱۰ درصد از این ایمیلها توانسته‌اند از فیلتر اسپم گوگل عبور کنند.


این منبع افزود: اظهارات گوگل بعد از این‌که جامعه اطلاعاتی آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد رژیم ایران در پشت ایمیلهای تهدیدآمیز ارسال شده به رأی دهندگان ثبت نام کرده دموکرات قرار دارد، مطرح شده است.


گوگل گفت «ما و دیگران شواهد یک عملیات در ارتباط با رژیم ایران را مشاهده کرده‌ایم که طی ۲۴ ساعت گذشته‌ایمیلهایی برای شهروندان آمریکایی ارسال کرده است. ».


در بیانیه آمده است فیلترهای اسپم اتوماتیک ما برای استفاده کنندگان جی میل ۹۰ درصد از حدود ۲۵۰۰۰ ایمیل ارسال شده را متوقف کردند به این معنی که حدود ۲۵۰۰ ایمیل از دیواره دفاعی جی میل عبور کرده‌اند. گوگل گفت ما این مسأله را به اف بی‌ای ارجاع داده‌ایم.


مطالب مرتبط


شرکت گوگل حساب‌های کاربری پرس تی وی رژیم ایران را در یوتیوب و جی میل برای ششمین بار مسدود کرد


گوگل، اظهارات جامعه اطلاعاتی آمریکا در مورد کمپین دروغ‌پراکنی رژیم ایران را تأیید کرد


لطفا به اشتراک بگذارید: