ادعای نظام آخوندی برای مقابله با کرونا و گسترش شیوع کرونا – گفتگوهای سیاسی

گفتگوهای سیاسی – ادعای نظام آخوندی برای مقابله با کرونا و گسترش شیوع کرونا


گفتگو با رضا هفت برادران

آنچه را که رسانه های رسمی رژیم شامل تلویزیون و خبرگزاریهای رسمی اش تبلیغ می کنند، این است کهادعای نظام آخوندی برای مقابله با کرونا و گسترش شیوع کرونا – گفتگوهای سیاسی

مردم مقصر شیوع کرونا هستند. این در حالی است که کارشناسان حکومتی اذعان می کنند که قبل از هرچیز

بی عملی رژیم و اینکه از اول حاضر به پرداخت قیمت نشده، الان هم حاضر نیست و

این عامل اصلی و تعیین کننده است.

علاوه بر این از همان ابتدا رژیم واقعیت شیوع کرونا و ابعاد قربانیان آنرا کتمان کرد. روزنامه حکومتی مردم سالاری امروز در گزارشی نمونه های کتمان واقعیت را یادآوری کرده و از جمله به عزل چندین رئیس دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرده که جرمشان اعلام غیر واقعی بودن آمارهای رسمی بوده.

بعد اعترافات ناگزیر روزهای اخیر مقامات حکومتی در حوزة بهداشت و درمان را یادآوری کرده که هرکدام به دو، سه یا ۴برابری آمار واقعی نسبت به آمار رسمی اعتراف کرده اند. مثلا مسعود مردانی آمار واقعی را دو و نیم برابر آمار رسمی اعلام کرده و حسین قشلاقی عضو شورایعالی نظام پزشکی سه تا ۴برابر اعلام کرده.

نکته مهمی که اغلب کارگزاران حکومتی ناگزیر به آن اذعان کرده اند طرح رژیم برای قربانی گرفتن از مردم تحت عنوان ایمنی گله‌یی و هزینه ندادن است. اگر یادتان باشد خود روحانی این را علناً مطرح کرد و گفت اگر ۷۰، ۸۰درصد مردم کرونا بگیرند، آن وقت ما عبور می‌کنیم.

روزنامه رسالت یکی دو روز قبل به نقل از یک کارشناس حکومتی پرسیده بود:« چرا به این نقطه رسیدیم؟ آیا مشکلات مالی، تحریم‌ها، نبود تکنولوژی‌های پیشرفته و … ما را در این باتلاق فروبرد؟» بعد هم خودش پاسخ داده بود که خیز روحانی برای

مطالب مرتبط

طرحهای سرکوبگرانه رژیم آخوندی علیه قیام آبان ماه۹۸ – گفتگوهای سیاسی

گسترش شیوع کرونا و سرآسیمگی رژیم
لطفا به اشتراک بگذارید: