ضربات وارد شده به رژیم آخوندی در جریان قیام آبان۹۸ – گفتگوهای سیاسی

گفتگوهای سیاسی – ضربات وارد شده به رژیم آخوندی در جریان قیام آبان۹۸


گفتگو با اسماعیل محدث

قیام در یک نگاه امروز اختصاص داره به ضرباتی که در جریان قیام آبان ۹۸ به رژیم وارد شد

قیامی که همین امروز هم رسانه‌های حکومتی نکات و اشارات مکرری بهش داشتن و یکی از نگرانی‌های اصلی نظامه.ضربات وارد شده به رژیم آخوندی در جریان قیام آبان۹۸ – گفتگوهای سیاسی

قیامی که به گفته سران و سرکردگان رژیم، ضربات سختی به دیکتاتوری و نیروهای سرکوبگرش وارد کرد.

ضرباتی که هر آن ممکنه تکرار بشن. اول یک گزارش در این مورد ببنیم وبعد گفتگویی داریم با اسماعیل محدث

آقای محدث سلام برشما، گزارشو دیدیم. تا اونجایی که من میدونم و در گزارش هم به چشم می‌خورد آمار و ارقام مربوط به خود رژیمه یعنی اینهایی که شنیدید اعتراف‌های خود رژیم است.

می‌خواستم سوال کنم آیا در بیان این آمار و ارقام رژیم بزرگ‌نمایی نکرده؟ تا به ترتیبی راه را برای سرکوب بیشتر مردم و مقاومتشان هموار بکند؟ آمار واقعی بیشتر از اینه اما رژیم برای اینکه نفراتش روحیه‌اشونو به کل نبازن مجبور شده خودش بیاد و با اعلام برخی واقعیت‌ها روی کل واقعیت پرده بکشه!

یعنی میخوام بگم رژیم یک دست‌بستگی دو سویه داره در این مورد: اگه واقعیتو بگه یعنی که به قدرت مردم و مقاومتشون اعتراف کرده! اگه خیلی کمش کنه خب مردم می بینن که چه اتفاقی افتاده؟ به همین علت هم هست که تلاش می کنه بین این دوتا بالانس کنه!

طوری که نه قدرت واقعی مردم و مقاومتشون روشن بشه و مردم دلگرم بشوند. نه آنقدر که مستمسکی برای سرکوب و انقباض بیشتر نداشته باشد. با این تصویری از تعادل قوای موجود بین مردم و رژیم به ما نشون دادید حدس می‌زنید آینده قیام به چه سمتی کشیده میشه؟ و چشم انداز قیام چیه؟

مطالب مرتبط

ادعای نظام آخوندی برای مقابله با کرونا و گسترش شیوع کرونا – گفتگوهای سیاسی

ضربات قیام آفرینان، کانون‌ها و جوانان شورشگر بر پیکر رژیم آخوندی
لطفا به اشتراک بگذارید: