مقصر گرانی سرسام آور کالاهای مختلف در ایران کیست – قیام آفرین

قیام آفرین – مقصر گرانی سرسام آور کالاهای مختلف در ایران کیست


گزارش و گفتگو با خسرو شکراللهی

بزرگ عمامه‌داران ولایت روز سه‌شنبه ۱۳آبان به صحنه تلویزیون شتافت و طبعاً اولین

انتظار آن بود که درباره‌ٔ مهمترین عارضه‌ٔ عمومی روز کشور حرفی بزند؛ اما دریغ از یک کلمه!

شاگرد و نوچه‌ٔ پیرکفتار جماران، دقیقاً بر مدار رفتار همان خون‌آشام، بر درد میلیون‌ها خانواده داغدار ایرانیمقصر گرانی سرسام آور کالاهای مختلف در ایران کیست – قیام آفرین

چنان به‌راحتی چشم پوشید که گویا کرونا در یک کشور دیگر در حال رکورد پشت رکورد زدن است! اما در عین‌حال با دجالیت هر چه تمام‌تر، یک کاریکاتور را در چند هزار کیلومتر دورتر، بهانه قرار داد، عمامه بر زمین کوبید و فغان و فریاد سرداد و بلافاصه ناگزیر از اعتراف به سوزش اصلی شد که همان یگانه «دشمن» نظام باشد!

طرفه آن‌که ولی‌فقیه فرتوت نظام در سراسر ترهات خود، در سوزش از نرسیدن به آرزوی «خلافت اسلامی» ناله می‌کرد و به این ترتیب روشن ساخت که تنها در پی بهره‌برداری از حوادث آن سوی جهان به سود خویش است! حال آن‌که حتی در درون بدنه‌ٔ نظام و حتی آخوندهای هم‌ریش حوزوی هم پشمی به عبای ولایت نمانده و کسی حرفش را به پشیزی نمی‌خرد!

البته خامنه‌ای اصلاً احمق نیست! خوب می‌داند که دوشادوش ویروس کرونا، غول آخوندساخته‌ٔ گرانی هم در حال کشتار مردم است. از این رو برای «خالی نبودن عریضه» در کنار اراجیفی که برای جنجال سازی تبلیغاتی سرهم کرد، به روضه‌خوانی برای گرانی کالاهای مختلف در کشور هم پرداخت؛ اما نه از موضع بالاترین مقام یک کشور، بلکه گویا در موضع اپوزیسیون نظام نشسته و مدعی است که «چرا گرانی؟!»

شگفتا از این همه وقاحت!

مگر در ۳۰سال گذشته کسی به جز این «استخوان‌بندی ناقص»! سکان کشتی دزدان نظام را در دستان علیل خود داشته است؟!

مطالب مرتبط


قرارگاههای جدید سرکوب در پوشش مبارزه با کرونا و گرانی و اراذل – قیام آفرین

گرانی سرسام آور کالاهای مختلف و تورم ۴۱درصدی برای خوراکی ها
لطفا به اشتراک بگذارید: