فضای مجازی نگرانی های رژیم ولایت فقیه – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – فضای مجازی نگرانی های رژیم ولایت فقیه – قسمت اول


گفتگو با مهرداد هرسینی

روز ۱۴آبان، پاسدار شکارچی سخنگو و معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو های مسلح رژیم طی اظهاراتیفضای مجازی نگرانی های رژیم ولایت فقیه – تیک تاک –  قسمت اول تا سوم

در جلسه شورای راهبردی فضای مجازی نیروهای مسلح، از تشکیل کمیته محتوای فضای مجازی در ستاد کل نیرو‌های مسلح

خبر داد و اعتراف کرد که به‌رغم تأکیدات خامنه‌ای «مبنی بر اهمیت فضای مجازی، هم‌چنان وجه غالب میدان و زمین

این نبرد در دست دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است».

این اعتراف و این ابراز وحشت، جانمایهٔ تلاش و تقلاهای مستمر رژیم و سرکردگان دستگاه سانسور و سرکوب و نگرانی نظام در رابطه با فضای مجازی است که این روزها بیش‌از‌پیش بالا گرفته است. از سوی دیگر، به‌صحنه آمدن معاون ستاد کل نیروهای مسلح و «تشکیل کمیته محتوای فضای مجازی در ستاد کل نیرو‌های مسلح» بیانگر رویکرد نظامی و امنیتی رژیم با فضای مجازی است.

پاسدار شکارچی در ادامهٔ اظهارات خود، ضمن تأکید بر این‌که فضای مجازی یک میدان جنگ است با حساسیتی بیش از جنگ حقیقی، افزود: «دشمن امروز در فضای مجازی از اصل غافلگیری به‌طور مطلوب استفاده می‌کند و سنجیده و با طرح ‌ریزی عملیات انجام می‌کند. آنها روی تناقض‌گویی مسئولان تمرکز کرده‌اند و با هدف سلب اعتماد و باورپذیری مردم فعالیت می‌کنند که منجر به‌مدیریت و هدایت افکار عمومی می‌شود».

به این ترتیب پاسدار مزبور به‌روشنی بر جنبه و کارکرد افشاگرانه و روشنگرانهٔ فضای مجازی دست می‌گذارد و اعتراف می‌کند که به‌این ترتیب «مدیریت و هدایت افکار عمومی» از دست رژیم خارج شده است.

تیک تاک – کار داره به جاهای باریک میکشد – قسمت دوم


نگاهی به روزنامه های حکومتی


تیک تاک – طغیان کرونا و نگرانی اصلی رژیم – قسمت سوم


گزارش سیاسی


مطالب مرتبط


فاجعه شیوع کرونا در ایران تحت حاکمیت ولی فقیه – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

شکست سرکوب در فضای مجازی
لطفا به اشتراک بگذارید: